zaterdag 8 maart 2014

L'Oréal Pastel nagellak



Als je nu gaat shoppen zie je al snel kleding wat helemaal hot wordt voor de lente en zomer. Lichte zachte frisse kleuren: pastel kleuren! Om al een beetje in deze trend mee te lopen hebben wij (Lisa en Daniëlle) deze zachte kleurtjes geshopt van L'Oréal Paris. Daniëlle heeft de lila lak gekocht en Lisa de zachte groene kleur.



De lila variant heet: 851 nouvelle vague. Het is een matte lichte kleur wat ik persoonlijk erg leuk vind voor in de zomer. Wat mij opvalt is dat veel L'Oréal lakjes na één lakje vaak al goed dekken. Maar deze lak kan je beter twee keer over je nagels lakken. Anders valt de pastel kleur helemaal niet op. Het is dan te doorzichtig wat ik zelf niet zo mooi vind. Als je twee laagjes aanbrengt op je nagels is de lila kleur neutraal en erg zacht. Ik vind het een hele mooie kleur voor nagellak! Ik krijg door deze lak de lente en zomer kriebels.

De licht groene variant heet: 852 pistachio drage , een echt lente kleurtje. Ik had eerder zo'n mint groen nagellakje gekocht, een van Essence. Maar deze is echt veel beter. Hij dekt al erg goed in en laagje, maar met twee laagjes wordt de kleur iets intenser. Het zijn pastel kleurtjes , dus lichte kleurtjes. Ik was eerst bang dat ze echt te licht zouden zijn maar dat is helemaal niet het geval. Ik heb een lichte huid dus daardoor valt hij ook iets donkerder uit. Jammer genoeg zijn mijn nagels niet lang genoeg om dit lente kleurtje op te doen, want het is zo'n leuk kleurtje ! Vooral met het lente weer van deze week !

Deze leuke lente nagellakjes heb je ook nog in drie andere kleuren , 850 Lemon Meringue een lichte citroen kleur. 856 Peach Neglige een lichte perzik kleur en 859 Gourmandise een lichte paars/roze kleur. Redenen genoeg dus om naar de dichtstbijzijnde drogisterij te gaan voor deze L'Oréal Paris Les Blancs !

De pastel kleurige nagellak is te koop bij de drogisterij bij jou in de buurt en kost per stuk 5,99.

Door Daniëlle en Lisa

14 opmerkingen:

  1. Ze zien er prachtig uit! Ideaal voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleuren echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren! Ik ben gek op pastelkleuren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kleuren past helemaal bij het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleurtjes zien er super mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! jammer dat je ze niet laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pistacho drage vind ik zo'n leuke naam maar het paarse kleurtje past toch beter bij me =)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kleurtjes, perfect voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. deze kleuren zijn super mooi,
    en erg geschikt voor de lente!!

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen