vrijdag 17 januari 2014

Interview Vera Camilla




Omg! Ik lees de mail nog een keer door want ik kan het niet helemaal geloven. Ik heb gewoon een mailtje terug van Vera Camilla en ik mag haar interviewen! Vera is mijn grote voorbeeld in het bloggen. Ze schrijft leuk, ze is eerlijk over producten, maakt de mooiste foto's en heeft de leukste filmpjes!

Dit antwoordde Vera Camilla op mijn mail. Super gaaf! ☺

Je kent Vera Camilla vast wel. Vera is een bekende beauty blogger en weet alles over make-up, lifestyle en test de coolste producten om er wat over op haar site te schrijven. En ik mocht haar interviewen. Ik heb leuke vragen gesteld en Vera Camilla heeft ze allemaal beantwoord. Lees snel het interview!

1: Wordt u herkend op straat?
'Ja, dat gebeurt wel en vind ik heel leuk!'

2: Wat is typisch Vera?
'Rode lipstick met wapperend blond haar.'

3: Wat is uw favo kleding winkel?
'H&M'

4: Welk beauty product raadt u ons aan?
'Catrice Eyebrow Set. Wenkbrauwen zijn heel belangrijk, ze omlijsten het gezicht.'

5: Heeft u voor 2014 nog iets in de planning staan?
'Veel leuke dingen!'

6: Wat is volgens u de perfecte outfit voor de winter?
'Een dikke trui, leuke jeans, sneakers en een schattig mutsje.'   

 7: Wat vindt u het allerleukste aan bloggen?
'Het schrijven, maar ook de veelzijdigheid. De foto's maken en bewerken, filmpjes maken en naar de events gaan (en die filmen) vind ik ook ontzettend leuk!'

8: Waar haalt u uw inspiratie vandaan om steeds iets nieuw op veracamilla.nl te zetten?
'Altijd mijn ogen en oren open houden!'

9: Ontwerpt u uw site zelf?
'Het design heb ik laten maken.'

10: Wat zou u graag nog willen bereiken met het bloggen?
'Een eigen make-upkwastenlijn!'

 11: Hoe vindt u het om bekend te zijn? En dat fans met u op de foto willen?
'Heel leuk en een beetje bizar ook wel!'

 12: Wie is uw voorbeeld in het bloggen?
     'Heb ik niet.'

Ik vond het heel leuk om dit interview af te nemen en ik wil Vera Camilla hier graag voor bedanken! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.

Door: Daniëlle

28 opmerkingen:

  1. Hoi Daniëlle,
    Wow dat heb je heel knap gedaan. Grote complimenten.
    Ik volg je iedere dag.
    Je grote FAN!!!
    Groeten R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel voor de gave reacties!

    Liefs, Vanilles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf zeg dat je Vera hebt mogen interviewen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk dat je Vera hebt mogen interviewen! Heb je heel leuk gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat leuk dat je dit mocht doen!
    Maar jouw blog is ook erg mooi hoor!
    Ik ben een nieuwe lezer en ik zie ernaar uit om in de toekomst nog veel meer van je artikelen te lezen ;)

    xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, super gaaf zeg! Super leuk! X

    www.thatcitychic.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief van Vera dat je haar mocht interviewen! Heel erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk dat je Vera mocht interviewen:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, super dat ze akkoord ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk zeg! :)
    Leuke blog heb je, neem je ook eens een kijkje op die van mij?

    Love, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf dat je Vera hebt mogen interviewen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf dat je vera hebt mogen interviewen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ah wat gaaaf! Heel leuk interview om te lezen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. omg super vet dat je een berichtje va haar terug kreeg ik volg haar ook en ze is inderdaad super geweldig en uniek

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat gaaaf!
    Ook wel lef hebben om het haar te vragen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je haar hebt geïnterviewd! Leuk interview is het geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen