dinsdag 19 november 2013

Roze vs Red






Bij een feestje horen natuurlijk ook gekleurde lippen.

Daarom is ‘de trend’ van deze herfst felle lippenstift.

Zoals je laatst hebt gelezen, heb ik Cotton candy van essence gekocht. Dat is mijn favo lippenstift! Een fel roze lippenstift is helemaal leuk voor een knalfeest! Toen ik met een vriendin bij de Grazia Red Carpet Awards was, had ik knal roze lippen. Lovely lips! Fel rode lippen vind ik ook zo mooi. Alleen voor mezelf een beetje too much. Ik vind roze meer bij me passen. Wat vindt jij hotter? Is roze lippenstift hotter dan rode lippenstift?




Afgelopen week is de enige echte Sinterklaas weer in Nederland gekomen!
Wel moeilijk om iets te vragen wat je nog niet hebt. Bij mij vliegen er dan meestal honderd vraagtekens door mijn hoofd. Dit jaar moest ik drie verlanglijstjes maken en besloot ik om in folders te kijken en daar vond ik hele leuke dingen. Met deze fashion collage hoop ik je inspiratie op te doen. Alvast veel plezier vijf december!

Door: Daniëlle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten