woensdag 5 oktober 2016

Bij Igmar/ Slam FM

Iets meer dan drie weken terug was ik samen met Melanie te gast bij Slam FM, ja je hoort het goed; het populaire radiostation in Hilversum! Samen met nog een aantal andere mensen kreeg ik een uitnodiging van sidekick Joep om op de verjaardag van Igmar (Bij Igmar) te komen voor een knallend feestje! In de uitnodiging stond dat ik mijn dansschoenen niet moest vergeten, dus nam ik natuurlijk een leuk paar schoenen mee!

Na ongeveer twee uur reizen kwamen we dan eindelijk aan in Hilversum. We hadden het mediapark zo gevonden. Heel grappig dat Slam en 538 gewoon midden in een woonwijk te vinden zijn! Al heel snel waren we in de studio van Slam FM, we mochten een hele uitzending bijwonen. Ontzettend leuk om alles eens met eigen ogen te kunnen zien.

Omdat Igmar jarig was, had ik nog even een kleinigheidje gekocht voor de Slam dj, Igmar nam ook echt even de tijd voor ons en hij vond het cadeautje heel erg leuk! Er was trouwens ook een lifestream, het zou kunnen dat je Melanie en mij hebt gespot!

Toen het uiteindelijk 21.00 uur was, werd het uitgenodigde feestteam naar een versierde kelder gebracht, waar een dj set stond. Later op de avond werd er namelijk bekend dat er een special guest langs zou komen om op te treden. Ik was zo nieuwsgierig!

De kelder waar we stonden, was een soort ''party ruimte'' voor alle gasten waar ook Joep, Rens en natuurlijk Igmar lekker met ons mee feestten. Uiteraard was Igmar's favoriete dj de special guest. Niemand minder dan wereldster Don Diablo draaide de tofste nummers in de party ruimte. Wauw wat was dat onwijs gaaf! Don gaf een privé concert waarin hij allerlei leuke nummers draaide. Uiteraard heb je weleens bekende hits van de dj op de radio gehoord, dat kan niet anders!


Op Youtube is de hele dj-set terug te beluisteren. Houd je van de muziek style house of van een feestje? Check dan zeker de set even terug. Op het Youtube kanaal van Igmar is ook een heel interview terug te zien, waar ik zelf een aantal keer duidelijk in beeld sta. (Waaaah.)

 Aan het eind van de avond was er nog even tijd om foto's te maken met de dj's. Iedereen was zo onwijs aardig! Ik heb echt een geweldige unieke avond gehad, een dag om nooit te vergeten!

5 opmerkingen:

  1. Wat vet gaaf. Echt iets voor jou. De jarige dj zou me roesten als ik een avondje los kon op don diablo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaggh, wat super vet om mee te mogen maken. Ik had er ook graag bij willen zijn. Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat je dit hebt mogen meemaken, zo leuk!!! Veel liefs, Florentine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat super dat je dit hebt kunnen meemaken. Iets om nooit meer te vergeten!!!

    BeantwoordenVerwijderen