woensdag 17 augustus 2016

New in/ Sunglasses

Precies twee weken geleden zat ik nog te vertoeven op een echt Italiaans terras! Terwijl de regendruppels in Nederland tegen de ramen tikten, kon ik in Italië gewoon mijn nieuwe zonnebril op. Voor de vakantie kocht ik namelijk een nieuwe zonnebril bij Six, vandaag een review!


Ik vind het altijd zo lastig om ''de perfecte zonnebril'' te vinden. Vorig jaar ontving ik twee nieuwe brillen die ik helaas niet de hele zomer heb kunnen dragen. Binnen no time braken de pootjes van de zonnebrillen af. Zo zonde!

Dit jaar vielen mij een aantal nieuwe modellen op, zo ook deze editie van Six. Zelf vind ik het leuk om nieuwe modellen te proberen, zo verveeld een bepaald model ook niet.

De zonnebril is niet alleen zwart, maar heeft ook nog eens een leuk printje op de pootjes. Het is een krokodillen printje dat de bril heel stoer maakt. De bril heeft donkere glazen, dus houd de zon tegen.

Ik ben onwijs blij met mijn bril! Het model, de kleur en het printje vind ik onwijs leuk. Bovendien zit de bril ook nog eens erg fijn. Net zo belangrijk!

Zwarte zonnebril met croco print- Six- €12,95

Welk model zonnebril draag jij deze zomer?


1 opmerking:

  1. Gaaf montuurtje! En het is eindelijk ook weer het goede weer om 'm te dragen :D

    BeantwoordenVerwijderen