vrijdag 8 juli 2016

Trend: off shoulder top

De zomer is al een tijdje begonnen en dat betekend ook dat er een aantal nieuwe trends in aantocht zijn! Ook dit seizoen hebben modeontwerpers zeker niet stil gezeten. De trend; off shoulder is op dit moment helemaal hot & happening. Zoals het woord al zegt; Je draagt een jurk of top onder je schouders. Deze trend oogt niet alleen heel vrouwelijk, maar brengt ook de summervibes naar boven.


Leuk om te zien dat veel trends terug zijn. In de jaren 90 had namelijk bijna elke vrouw zo'n top in haar kledingkast liggen. It's back! De top kan op verschillende manieren gestyled worden en is wat mij betreft ''het item van 2016.'' Wist je dat de zusjes Jenner ook al gespot zijn met deze trend? Zelf heb ik laatst ook mijn eerste off shoulder top gescoord! Op de website van Esprit heb ik een aantal leuke tops gezien, die ik graag met je wil delen.


Ga je voor een basic top of één met printjes? Off shoulder tops zijn er in allerlei soorten en maten. Zo is het ook heel hip om bijvoorbeeld een jumpsuit of jurk zonder bedekking van je schouders te dragen. Kortom, het is eindeloos te combineren!

1: Zwart met wit gestreept is super classy! Zelf zal ik de top combineren met een zwarte maxiskirt en subtiele sieraden. En als finishing touch; sleehakken!

2: Het lijkt wel alsof streepjes op kleding nooit uit de mode gaan. Een paar jaar geleden waren streepjes op kleding nog net zo modieus als dat het nu is. Net zoals nummer 1 vind ik deze top ook iets speciaals hebben.

3: Jumpsuits vind ik zo onwijs leuk, helaas heb ik nog nooit ''de ware'' kunnen vinden. Heel veel suits zijn mij vaak te groot of zitten net te wijd. Ik ben heel nieuwsgierig naar dit kledingstuk. Het ziet er niet alleen heel gaaf uit, maar het is ook heel tijdloos!

4: Ook hele basic tops zijn erg leuk te combineren. Zelf zal ik nummer 4 combineren met een zwarte waxbroek, een spijkerjasje en vlotte sneakers. Done, je bent klaar voor een gezellig avondje uit! Je vind de top hier.

5: Check hoe leuk deze off shoulder dress is? Je shopt het hier! Ik zie mezelf al helemaal lopen op vakantie met deze jurk! Als je net gezwommen hebt in de zee is het heel makkelijk om deze jurk over je bikini te dragen. Bovendien komt dat iets netter over als je bijvoorbeeld een stad gaat verkennen.

6: Last but not least is nummer 6. Deze jumpsuit is de basic variant van nummer 3. Alle twee de suits vind ik onwijs leuk! Toch zou ik allebei de kledingstukken net iets anders combineren. Ik zou bij de zwarte variant eerder mijn sleehakken dragen en bij de gestreepte versie zou ik voor leuke, aparte sandalen gaan.

Ik ben heel nieuwsgierig naar wat jij van de off shoulder trend vind, laat het me weten in de comments! Welke top uit de collage vind jij het leukst?


8 opmerkingen:

  1. ooh die jumpsuits vind ik echt zooo mooi! Vooral die zwarte hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt een hele leuke trend! Like it

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, blote schouders als het warm is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben helemaal gek van de offshoulder trend. Ik vind het zo leuk! Ik vind het basic zwarte jumpsuit erg leuk. Simpel maar de offshoulder maakt het toch speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt z'n leuke zomerse trend. Vooral jurkjes vind ik het zo mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit zo'n leuke trend! Helaas moet ik hem nu overslaan omdat ik zwanger ben, en ik heb er nog geen een gevonden die past haha.

    BeantwoordenVerwijderen