woensdag 6 juli 2016

Glossy lip balm VS Lip balm

Het is alweer een tijdje geleden dat er een Greenland Bodycare post online is gekomen. Als het om een goede kwaliteit verzorgingsproducten gaat, ben je bij Greenland aan het goede adres. Een tijdje terug lag er een klein pakketje op de deurmat. Een Tinted lip balm op precies te zijn! Vorig jaar zat er een basic lip balm in de goodiebag die ik kreeg op het event van GL. Ik ben onwijs nieuwsgierig naar het verschil tussen de twee balms. Check it out!

De twee lippenbalsems zitten allebei in een mooie, tinnen huls. Bijna alle producten van Greenland kan je herkennen aan de chique uitstraling met de tinnen verpakkingen.

Er zijn in totaal drie verschillende edities te vinden in de Tinted lip balms lijn. Zo is er de kleur roze met de smaak passievrucht, de kleur nude met de smaak papaja en de kleur rood met de smaak aardbei. De laatste smaak mocht ik ontvangen.

Dit zegt Greenland over haar Tinted lip balms:
''Greenland lip balms zijn de oplossing voor droge en beschadigde lippen. Ze herstellen de natuurlijke soepelheid en glans, verzorgen je lippen en bevatten alleen natuurlijke boters. Onze nieuwe glossy lip balms geven je lippen een subtiele roze, rode ...'' 

De laatste regel van Greenland over de balms mag je zelf invullen! De basic lippenbalsem lijkt erg op de glossy lip balm. Alle twee de edities zijn te herkennen aan de zoete aarbei geur! Dat doet mij een beetje denken aan mijn eerste lipgloss haha. Naast dat de geur dus hetzelfde is, hebben allebei de edities ook nog eens dezelfde verzorging. Het verschil tussen de twee is alleen de kleur. De swatches kan je trouwens zien op de rechter foto. Wil je een subtiele kleur met mooie glans? Dan zou ik voor de Tinted lip balm gaan, wil je alleen een mooie glans? Dan zou ik je de basic variant aanbevelen.

Ik ben heel enthousiast over de twee pareltjes van Greenland Bodycare! Verzorging vind ik zelf heel erg belangrijk. Standaard ligt er nu een lippenbalsem van Greenland in mijn tas. Aanrader!

De glossy lippenbalsems kosten: €7,00 
De lippenbalsems kosten: € 6,00.


1 opmerking:

  1. Wat zien ze er leuk uit. Ik zou denk ik gaan voor die zonder kleur. Als ik lipbalsem draag wil ik die graag snel opsmeren en als er dan een kleurtje in zou zitten zou ik heel de tijd moeite moeten doen om een spiegeltje te pakken :)

    BeantwoordenVerwijderen