woensdag 24 februari 2016

Lush/ The comforter shower cream

Mijn bezoekje bij walhalla Lush was al weer veelte lang geleden! Helemaal toen ik een tijdje terug erachter kwam dat er weer een gloednieuw flesje Lush bubbels was uitgebracht. Ik hoorde zoveel leuke dingen over het zoete flesje, dat ik ook nieuwsgierig werd. Toen ik ook nog samen met twee vriendinnen in Utrecht aan het shoppen was, kon ik het niet laten om deze zoetekauw te laten staan.

In het vorige artikel  kon je lezen dat Snowfairy voor mij de bom was. Vandaag review ik het zusje genaamd; The Comforter.

De shower cream is afgeleid van The Comforter Bubble Bar. Een bruisbal met precies dezelfde geur.
Hoe leuk?! The Comforter is een hele populaire geur, tof dat Lush ook aan mensen heeft gedacht zonder bad.

The smells
De ingrediënten die in deze editie zitten, zijn niet op dieren getest en dat maakt het juist dat Lush zo uniek is.  In de lijst staan heel veel bijzondere ingrediënten. Er zitten voornamelijk zoete ingrediënten in de shower cream, dit geeft een hele bekende geur weer. Ik vind deze editie namelijk heel erg op cassis lijken, je weet wel, de fles frisdrank met de smaak van zwarte bessen!

Wat is het verschil tussen een shower cream en een showergel?
The Comforter is geen showergel, maar een shower cream. Ik zie in de substantie niet heel veel verschil. Het ligt meer aan de substantie. Een cream is iets dikker en steviger dan een gel. In de swatch kan je dat ook duidelijk zien.

The comforter vind ik heel zoet, maar wel speciaal. Je moet echt van de geur cassis houden, anders is deze Lush editie helaas niets voor jou.

Lush- The Comforter kost 8,50 en is verkrijgbaar in de webshop, of gewoon offline in de winkel. 

                                                      

6 opmerkingen:

  1. Ik hou wel van de zoete geur. Zelfs voor parfum. De comforter shower cream ziet er heel leuk uit met de roze kleur. Ik denk wel dat de meeste mensen dol zijn op Lush, al is het misschien niet deze geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm, ik ga me deze echt eens aanschaffen! Echt iets voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die 'gemaakt door' stickers altijd zo grappig :P deze geur lijkt me ook erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. één van mijn favorieten showergels van Lush <3
    HEERLIJK!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt mijn favoriete geur van Lush. Zowel de bubblebar als de douchegel gebruik ik graag.

    BeantwoordenVerwijderen