zaterdag 31 oktober 2015

Starlight limited edition-kerstcollecte by OPI

Kerst is een hele kleurrijke, feestelijke en als het aan mij ligt: een gezellige dag! Het duurt gelukkig nog wel eventjes totdat de kerstman en Rudolph het rendier gearriveerd zijn in Europa, dus hebben we genoeg tijd om de kerst in huis te halen. Speciaal voor Christmas heeft OPI haar Starlight limited edition lijn ontworpen. Ik mag jullie een sneak peak geven over de betoverende lakjes...

O.P.I heeft in totaal achttien lakjes ontworpen voor de bijzondere kerstdagen! Omdat de winter steeds dichterbij komt en de typische wintersferen niet achter kunnen blijven, lijkt het mij leuk om de nieuwe collectie te introduceren. En eerlijk is eerlijk, in één oogopslag kan je zien dat alle achttien nieuwe Christmas lakjes in een ander jasje gestoken zijn. Je vind een paar oude knallers terug, maar ook nieuwe frisse kerst kleurtjes.
De eerste vijf kleurtjes zijn verschillende kleurtjes rood, niet te missen met kerst! In de traditionele kerstbomen hangen vaak verschillende kleuren rood. Dus O.P.I kan natuurlijk niet achterblijven met haar eigen kleurtjes voor kerstmis.



De volgende vijf kleuren zijn koeler, persoonlijk vind ik met kerst een zilveren lakje met subtiele glitters erg gaaf en yes, die kleur zit ook in de nieuwe collectie.

Glittertjes horen zeker weten bij het kerstfeest! In deze lakjes kan je een keuze maken uit, grove of subtiele glitters. Natuurlijk is het ook gaaf om daar een combinatie van te maken. Je kan bijvoorbeeld voor een subtiel lakje gaan, daarover heen lak je een laagje glitters.

Last but not least, deze toffe donkere kleuren in de collectie! De donkere lak vind ik heel erg bijzonder, door de zilveren glittertjes lijkt het net een soort sterrenhemel, super toepasselijk! Ook tof dat er een mooie diep paarse kleur te vinden is en niet te vergeten, een antraciet kleur.

Ik ben onwijs nieuwsgierig naar de nagellakjes! Als de kleuren net zo tof zijn als de dekking, ben ik zeker weten verkocht! Laat even weten in de comments welk lakje(s) jij het tofst vind uit de Starlight collectie by O.P.I.

8 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke collectie! Rood kan inderdaad niet ontbreken bij kerst, net zomin als glitters! De zilveren en donkerblauwe lakjes vind ik het leukst! Ps. in je titel staat een klein foutje, je schreef strarlight ipv starlight! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad haha! Oh jeej, thanks! Ik had het foutje even niet gezien.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie unieke kleurtjes! ideaal voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De collectie is niet erg vernieuwend, maar er zitten wel enkele mooie feestlakjes tussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh er zitten echt enkele lakjes in die me super mooi lijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die lichtblauwachtige, zeg maar zilverblauwige (hoe moet ik het zeggen?) het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hm ik vind het niet echt lakjes voor de kerst eigenlijk. Oké een paar kunnen er mee door, maar ik denk niet gelijk waaauw kerst collectie.
    Al vind ik de meeste wel erg mooi, alleen niet voor kerst.
    Lekker dubbel maar je snapt me haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er zijn een aantal waarvan ik denk YES! De meeste lakjes zijn niet echt mijn ding. De donkerrode, donkergrijs en blauwe vind ik wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen