woensdag 7 oktober 2015

Nieuwe trends


Het is zover: de herfst is nu eindelijk begonnen! We kunnen onze topjes, maxi skirts en korte broeken weer netjes opbergen achterin de kast. Een nieuw seizoen betekent niet alleen maar een stukje dichterbij 2016, maar ook hele nieuwe trends! En ik kan je zeggen, de collectie van herfst/winter dit jaar en volgend jaar is een vlotte, totaal verschillende collectie. Ik heb een paar hele toffe items gevonden die ik graag even deel!

Pretty met een printje
1. Herken je de sjaals van katoen die zo lekker warm zijn? Je gaat de komende seizoenen veel katoenen sjaals zien met een printje in de winkel. Persoonlijk een favoriet van mij! Ik vind het heel gaaf om de sjaal te combineren met een stoer leren jasje en een toffe jeans. Oh en niet te vergeten mijn all time favourite: all stars!

Comfy met style
2. Mijn perfecte item voor een frisse dag is een lang, warm vest met een printje. En ik heb geluk, next autumn and winter gaan we veel vesten zien met leuke printjes.

Toffe stappers
3. Omg, deze laarsjes zijn zo onwijs leuk! Ik heb al een aantal meiden op school met deze korte stappers zien lopen en ik ben verliefd op de laarsjes! Al een paar jaar zijn korte laarsjes hipper de pip, maar dit model springt er wat mij betreft uit qua trends.

Strakke jeans
4. De skinny jeans zijn gelukkig nog niet weg te denken uit broekenland! Een skinny jeans draag ik het liefst, het zit lekker en het is fashionable. Een nieuwkomer is de ripper knee jeans, als het aan mij ligt een topper! De broek is nog steeds skinny maar net zoals je al aan de naam kan horen, is het een jeans met gaten op het gedeelte van de knie.

Cuzzy warm 
5. Dit jaar zijn de poncho's back! En hoe awesome is de poncho uit de eerste collage? Naast dat het lekker warm en comfy is, staat het heel tof in een outfit. Toch leuk dat er items herontdekt zijn, maar dan wel lekker hip en restyled voor 2015 en 2016!

Wijde pijpen
6. Ken je de trend nog van een paar jaar geleden? Iedereen droeg broeken met hele wijde pijpen, ojee ik deed als jong meisje ook mee met deze trend, als ik foto's terug zie schaam ik mij zo! De trend van een paar jaar geleden is helemaal niets voor mij, maar ik moet eerlijk zeggen dat de editie van 2015 gelukkig wel in een nieuw jasje is gestoken.

De nieuwe trends die er aan zitten te komen vind ik erg leuk, ik kan mij er goed in vinden! Alle items vind je trouwens terug op Esprit, mocht je net zoals mij een item willen shoppen!

 

9 opmerkingen:

  1. Ja vind al deze trends leuk. Waarom schamen voor wijde pijpen?! Juist gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de comfy trend wel heel leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit seizoen zijn er echt weer hele toffe trends. Zelf ben ik vooral helemaal dol op cosy vestjes, sjalen en de chelsea boots! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeww! Dat vest (2.) is ontzettend gaaf! Wauw, ik ben verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n sjaals met prints zijn echt prachtig! Ook die vest met print is heel leuk! Ik moet blijkbaar dringend nog eens bij Esprit shoppen! (;

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my, .....het vest ( nummer 2) vind ik echt supertof.....de zwart/witte print is echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het allemaal erg gave trends!! Vooral die korte laarsjes! ❃

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh, wauw, wat een mooie sjaal. Volgens mij moet ik weer eens nodig shoppen. Leuke kleding heb je uitgezocht. Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie trends! Echt wel mijn smaak dit :)

    BeantwoordenVerwijderen