zaterdag 21 maart 2015

E.L.F unboxing

Als je tegen mij E.L.F zegt, denk ik gelijk aan de mooie highligters, gave kleuren nagellak, shinende baked oogschaduws en natuurlijk een goede kwaliteit met een fijn prijsje. Het leek mij erg leuk om de producten van E.L.F te unboxen in een artikel. Let's go!

Wauw, wat was ik nieuwsgierig naar deze highligter! Ik heb veel goeds gelezen over deze beauty, de pigmentatie moet top zijn en de kleur moet mooi maar toch natuurlijk zijn. Ik ben benieuwd!

Dan de swatch, de pigmentatie vind ik inderdaad erg mooi! Jammer dat de kleuren van de highligter niet zo mooi afgebeeld kunnen worden zoals je het in real life kan zien. De kleur is namelijk ook erg mooi, niet te opvallend maar ook niet onzichtbaar, precies goed!

Ook was ik benieuwd naar de kwasten van E.L.F. dus koos ik een mooie kwast uit voor mijn BB cream. De haartjes van de kwast zijn helaas wel wat stroever, maar ik heb tot nu toe nog geen enkel haartje uit de kwast zien vallen, top!

Oogschaduw primer is de musthave voor een mooie oogschaduw look! Helaas is de substantie van de primer iets dikker, maar hierdoor blijft het wel langer op je oogleden zitten.

Op dit moment gebruik ik bijna dagelijks eyeliner. Door een lijntje boven je ogen neer te zetten, heb je vrouwelijke, vlotte, open look. Deze eyeliner is zeker een aanrader! Het kwastje is heel handig om aan te brengen en de kleur is echt diep zwart, heel gaaf! Ook is de wimperkruller mijn favoriet, ik gebruik de kruller nu al een paar dagen en ik merk het verschil nu al, dat voor zo'n laag prijsje!


Welk make-up product heb jij van E.L.F?

 Follow me on Bloglovin

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige highlighter! Ik heb zelf een oogscchaduw palette van ELF. Ben er gek op, al helemaal voor het leuke prijsje haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze highlighter ziet er mooi uit, heb de dupe van albatros van elf maar je swatch ziet er mooier uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook gek op de producten van ELF, leuke producten heb je nu aan je collectie toegevoegd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er allemaal prima uit, zelf gebruik ik deze eyeliner ook van Elf en het is een heerlijk product....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb eigenlijk geen enkel product van E.L.F, zonde want ik zie vaak reviews van dit merk. Ze hebben zo fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die highlighter lijkt mij ook wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen