maandag 9 maart 2015

Be Brave

Kylie Jenner verschijnt de laatste tijd in heel veel bladen en steeds spatte de lipkleur uit haar look naar voren. Ik kwam er eindelijk achter welke prachtige kleur van Mac haar lippen bedekte. Telkens als ik een kijkje nam in The Mac Store was deze favourite nergens te vinden, altijd uitverkocht! Maar laatst had ik heel erg geluk, ik spotte Brave! Yes, Brave nu ben je eindelijk van mij!

Zelf draag ik als ik een lipstick draag, graag zachte naturelle kleurtjes. Zowel leuk in je daily schoollook of voor een leuk feestje met een knallende ooglook. 

De buitenkant van de lipstick ziet er al veelbelovend uit, check de classy glitters aan de buitenkant!
Ik ben heel erg nieuwsgierig, ik ben benieuwd of de kleur net zo gaaf is als op de foto!

De kleur is inderdaad net zoals op de foto neutraal en heel erg mooi. Ik vind dat Brave iets weg heeft van een oud roze vintage effect, super mooi! De stick is trouwens ook erg romig en het blijft ongeveer 4 uur zitten.

Wauw, check het effect van Brave! Super naturel maar het valt toch iets meer op dan een andere naturelle lipstick. Ik ben zo blij dat Brave nu eindelijk in mijn stash shined, een echte aanrader!

Zoek je een naturelle lipstick met een vintage draai die super lang op je lippen blijft? Ik raad je Brave helemaal aan! Het nadeel is alleen dat deze stick bijna altijd uitverkocht is. Je moet geluk hebben als je Brave spot in The Mac Store.

Mac Brave kost €19,00 en is verkrijgbaar zowel online als in The Mac Store zelf. 

  Follow me on Bloglovin

19 opmerkingen:

  1. Wauw, dit kleurtje is prachtig! Ziet er zo goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kleurtje xx groetjes, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier al zoveel goeds over gehoord, nu ben ik wel erg benieuwd geworden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Draag nooit lipstick maar dit is toch echt de moeite waard. Wat een naturel effect maar toch even wat meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw mooi neutraal kleurtje<3 Staat je erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gek op Brave <3 Draag hem zelf ook echt iedere dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi subtiel kleurtje!
    Ik vind je foto's ook leuk trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kleur! Ik zat te twijfelen om Brave te kopen, denk dat ik dat toch maar moet gaan doen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oef wat een lieve , natuurlijke kleur...erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaaaauw, wat een mooi, zacht en lief kleurtje heb je er bij! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw een prachtige kleur is dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oehh deze kleur vind ik erg mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een hele mooie nude kleur!

    BeantwoordenVerwijderen