maandag 10 november 2014

Musthave for every girl


Als echte bloggers zijn we gek op nieuwe items ontdekken, opzoek gaan naar nieuwe stijlen en de nieuwste trends uitzoeken. Girl, It's about style!

Whiehoe, laatst maakten we een super cool pakketje open, er zaten allemaal leuke items in het doosje van de webshop It's About Style. Tuurlijk showen we de items, we willen het graag met jullie delen!

Alle sieraden waren trouwens verpakt in hele leuke zakjes, super origineel! Daarnaast was alles ook netjes en stevig verpakt. Ook zat het pakketje binnen no time zo in de brievenbus!
Allereerst ontvingen we deze hele chique oorbellen, het geeft een vintage effect wat ik helemaal te gek vind. Deze oorbellen vind ik passen bij een leuk galajurkje, toevallig heb ik een galajurkje in de kast hangen, dus zeker een go voor mij! De ovaal vormige parel druppel oorbellen kosten €3,40 en zijn hier te bestellen.
What's the time? Met dit hele toffe horloge kijk je met stijl op je horloge. Rood is met veel andere mooie kleuren te combineren dus het staat overal bij! Dit horloge heb ik best vaak om en ik heb er al heel veel complimentjes over gekregen. Wil je ook dit stoere horloge kopen voor maar €10,00? Bestel het hier.
Oeeeh, als het iets is waar we gek op zijn, zijn het wel statement necklaces! Wat hebben wij een geluk dat deze ketting ook in het pakketje zat, we are so happy! De ketting valt lekker op en is super fashionable. Deze ketting hebben we geshowd bij vriendinnen, veel vriendinnen zijn helemaal enthousiast over deze ketting, duh we too! Deze gave necklace kost €6,75 en is hier te bemachtigen.

Surprise!
Vind jij de items net zo gaaf als ons? Psssst, met de kortingscode: vanilles scoor je 10% korting op te gekke items! Laat je weten wat jij hebt gekocht?


 

4 opmerkingen:

  1. Ohhhh de statementketting is inderdaad heel erg mooi!...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele toffe items dames :D Ik ga ook een keertje op de webshop kijken (: Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De ketting is erg mooi ja! De oorbellen zijn zo classy en chique, houd ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke items ik zou het allemaal kunnen en willen dragen ^^

    BeantwoordenVerwijderen