maandag 21 juli 2014

♥ I love summer tag ♥



Na regen en het koude weer ben ik echt toe aan heerlijk, zomers weer! Want bij de zomervakantie denk ik gelijk aan zon, zee en strand. Ook dit jaar weer ga ik naar het mooie Zuid Frankrijk en lig ik vast met een dikke ijsco aan een zee vol schelpen. Om je even in de zomerstemming te helpen, vandaag de I love summer tag!


Wat is je favoriete vakantie land?
Ik ben al een aantal keer in Frankrijk en in Italië geweest maar ook één keer in Kreta. Ik denk dat deze drie landen mijn favoriete vakantie landen zijn. Maar ook zou ik graag andere landen willen ontdekken.


Heb je plannen voor deze zomer?
Deze zomer ga ik naar Zuid Frankrijk met mijn ouders en twee zusjes en daar heb ik enorm veel zin in! Ook ga ik vooral veel leuke dingen doen met vriendinnen. Ik heb nog niet echte grote plannen.


Waar hoop je op deze zomer?
Ik hoop vooral in de zomervakantie leuke, nieuwe mensen te leren kennen en weer heel veel plezier te hebben met vriendinnen!


Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
De crop tops dit jaar vind ik wel heel tof! Het is makkelijk voor een warme zomerdag maar het is ook leuk om het op je eigen manier te combineren. Ook vind ik de statement necklaces trend heel mooi.


Wat is je favoriete korstje voor een warme zomerdag?
Ik kan niet kiezen! Uhmmm... Een lekkere frisse salade, pizza, stokbroodjes, vlees, salade, alles wat hoort bij een barbecue! En wat natuurlijk niet mag ontbreken is ijs!


Wat is je favoriete ijssmaak?
Pfoe.. Dit is wel een lastige hoor! Mogen het er ook meerderen zijn? Dan ga ik toch voor het schepijs stracciatella en het oer Hollandse softijs.



Heel veel plezier deze zomervakantie, geniet ervan!



Door: Daniëlle

3 opmerkingen:

  1. Wat een fijne tag, ik kom er helemaal in de zomerstemming van! Wat heerlijk dat je naar Frankrijk gaat deze zomer, alvast veel plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke zomerse tag zeg! Erg leuk om te lezn want je beantwoord de vragen erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pizza ja! <3 Haha, oeps, ik kende het oer Hollandse softijs nog niet..

    BeantwoordenVerwijderen