maandag 26 mei 2014

Oh my gosh!





Natuurlijk was ik ook bij de 1+1 actie van Kruidvat. Ik zocht een leuke eyeliner met een kleurtje. Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met dit oogpotlood of zelfs een soort stift van Gosh!


Ik had nog nooit een eyeliner stift gebruikt dus ik was wel heel nieuwsgierig naar dit product van Gosh. De stift heeft de lengte en vorm van een potlood dus het is erg makkelijk om netjes een lijntje op je ooglid te trekken.



Het is zo handig dat het is aangegeven welke kleur de stift geeft. Ik heb wel eens gehad dat ik echt moest uit vogelen welke kleur nu wat was.


Ik zat eerst te twijfelen of ik de stift nu moest kopen of niet. Ook vroeg ik me af of je de punt wel kan slijpen want anders gaat de stift in een keer op. Toevallig kwam er een meisje van mijn leeftijd langs gelopen en hoorde dat dat ik dat vroeg aan een vriendin die naast me stond en ze zei direct dat dat wel kon dus ik wist gelijk dat ik voor deze beauty wel moest gaan.


De swatches ziet er goed uit, paars met een glittertje daar houd ik wel van! Maar ook op mijn ogen ziet de kleur er fris en mooi uit. Ik ben tevreden over deze stift van Gosh.



De prijs voor deze prima stift valt ook mee. Deze stift met zomerse kleur kost  €7,00.
En is verkrijgbaar bij de Kruidvat bij jou in de buurt.



Door: Daniëlle

15 opmerkingen:

  1. Die stift ziet er erg fijn uit! Ik speel qua kleur altijd op safe met nudekleuren, maar dat paars staat je echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat is echt een mooi kleurtje met een goede pigment

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooi kleurtje, staat je ook echt goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel bijzonder kleurtje, ook handig in zo'n stiftvorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleur! Top dat je deze in de aanbieding hebt kunnen kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er fantastisch mooi uit, is een keer eens wat anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie eyeliner. De kleur past heel goed bij je ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat ziet ie er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleur! Past goed bij de kleur van je ogen (:

    BeantwoordenVerwijderen