maandag 5 mei 2014

Let me show my bag





In Januari was ik jarig en wilde ik een keer wat anders vragen voor mijn verjaardag. Ik heb tientallen sites afgezocht opzoek naar een leuke, trendy, niet al te dure tas. Toen ik daarvoor een weekendje weg ging en deze super hippe tas zag werd ik helemaal lyrisch! Dit werd mijn verjaardag's cadeautje. Ik heb de tas nu al een tijdje en ik ben er nog steeds zo erg blij mee! Let me show my bag!

Pfoe, wat is het moeilijk om de inhoud van mijn tas de fotograferen! Op een of andere manier maakt de camera van mijn vader de kleuren een beetje te flets. Maar omdat ik toch graag de inhoud wil laten zien die je kwijt kan in deze tas heb ik de foto toch maar geplaatst. Aan de linker kant zitten twee kleine vakjes waar ik meestal mijn sleutels inleg. Aan de rechterkant is er nog een groot vak waar je allerlei dingen kwijt kan. Maar ook in het midden is er nog genoeg plaats!


29 april ben ik met vriendinnen gaan shoppen in Almere! Ik merk dat deze tas daar echt ideaal voor is. Niet te groot maar ook niet te klein. Ik nam van alles mee, brood, drinken, geld en nog meer hoor. Maar ik merk dat alles gewoon in mijn tas past. Maar als ik naar school ga en ik een flink lange dag naar school moet, dan passen de boeken niet in deze tas. Het is meer een dagje uit tas, voor mij erg handig en perfect! Deze H&M tas heb ik gekregen van mijn ouders in Maastricht en kostte €19,95

Ben jij bekend met H&M tassen? 

Door: Daniëlle

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tas :) Ik vind de vorm heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tas <3 En leuke inhoud :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tas, ik heb em eerder gezien bij de H&M. Toen wou ik hem in het bruin kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie tas! Van zulk soort modellen houd ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook een H&M tas :) De jouwe ziet er leuk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie tas! Ik heb ook zo'n model :) liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tas. :)
    Heel simpel maar toch mooi, ook goed te combineren!
    Ik kijk zelf eigenlijk altijd alleen maar bij de kleding in de H&M, misschien moet ik toch maar eens iets beter op gaan letten bij de accessoires, zo zie je maar wat een leuke dingen daar tussen zitten. ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt echt een erg leuke tas! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave tas! Ik had vorig jaar ook een tas van de H&M! Zo fijn en gemakkelijk overal mee te combineren (: Helaas is die van mijn laatst kapot gegaan... ):

    BeantwoordenVerwijderen
  10. niet bebaalt mijn smaak

    BeantwoordenVerwijderen