dinsdag 15 april 2014

Bestelling H&M



Laatst zat ik weer eens op de website van H&M te kijken en zag zulke leuke dingen ! Ik dacht, nu ga ik echt iets bestellen. Ik heb 5 leuke dingen uitgezocht, maar zullen pas in mei bezorgt worden. Eventjes wachten dus. Maar als ik dan mijn bestelde items zie, wordt ik er helemaal blij van ! Soms is online bestellen nog leuker dan gewoon winkelen, je kan gewoon op de bank zitten met je laptop, zoekt wat leuke dingen uit en het wordt vervolgens ook nog eens bezorgt.




Dit zijn dan mijn bestelde items ! Alleen de kanten top rechts onder in heb ik niet besteld, omdat het een crop top is. Maar ik vind hem zo leuk, dat ik nog steeds zit te twijfelen om hem toch nog te bestellen. Nu zie ik dat ik eigenlijk alleen maar zwart/wit kleding heb gekocht. Helemaal wit en zwart of samen. De witte mouwloze blouse had ik als eerste gezien, en vond hem leuk samen met een statement ketting en een shortje. Leuk voor in de zomer ! Of voor onder mijn spijkerjasje, met een felle broek. Ik kwam daarna een leuke bloemen blouse tegen. Bloemen print is ook een van de lente trends, en daar had ik nog helemaal niks van. Dus ik dacht dat het wel eens tijd werd. Hij heeft een soort gat in de achterkant, waardoor hij leuk is voor in de zomer. Dan heb ik nog een sport shortje gekocht, want ik heb wel een voetbal broekje maar die is toch iets te groot. En voor de zomer kan ik hem misschien ook wel gewoon zo aan. Daarnaast staat nog een tof singlet, met een zwart/wit aztec print. Ik vind de print zo leuk ! Ik moet hem jammer genoeg nog even in de kast laten liggen, want deze is echt voor de zomer. En als laatste een witte en een zwarte bandeau bh, niks bijzonders ! 

Dit waren dan mijn H&M aankoopjes, ze worden pas in mei bezorgt dus dat duurt nog wel even. Zal ik er dan nog een shoplog van online zetten ? Maar anders zullen jullie deze items nog wel vaker tegen komen in baggy sunday looks ! 

Bloemen blouse - €14,95
Zwarte sport short - €9,95
Bandeau bh's - €7,95
Zwart-wit singlet - €9,95
Top met kant - €14,95

Hebben jullie ook wat leuks besteld bij H&M ?

Door Lisa


3 opmerkingen:

  1. Op dit moment weinig geld om weer wat te bestellen binnenkort gelukkig weer salaris haha. Leuke bestelling heb je gedaan vooral de kanten top vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen