vrijdag 21 maart 2014

Update H&M



Weer even een update over de nieuwe kleding van de H&M ! Dinsdag kreeg ik de nieuwe catalogus bij mij in de brievenbus, en ik werd helemaal blij ! Wat als eerste opvalt is natuurlijk Miranda Kerr op de voorpagina, waarmee een kleine Spring Fashion collectie mee op is gezet. Met een aantal leuke lente items.








Dit zijn ze dan , Miranda Kerr met de nieuwe H&M Spring Fashion collectie ! Ik vind het echt een leuke collectie, met de licht roze tops gecombineerd met zwart. Het is nog steeds niet echt zomers door dat pastel gecombineerd is met zwart maar het nog maar lente, dus dat kan nog zat ! Je ziet het nu ook weer , leer ! Een leren broekje, en leren details bij de zwarte blazer. Deze collectie past wel bij mij ! Ik combineer veel kleuren met zwart, en ik ben dol op pastels ! Hier kun je de collectie bekijken, en ook de leuke reclame !

Ik heb niet alleen deze Spring Fashion collectie gezien, maar ook nog nieuwe kleding bij divided. Hier heb je meer rokjes en jurkjes, en weer pastels ! Als je een kijkje wilt nemen kun je hier klikken.

Ga jij nog wat bij de H&M bestellen ?

Door Lisa

2 opmerkingen: