donderdag 13 maart 2014

Spam je blog !


Hee , vandaag heb ik een spam je blog voor jullie ! Ik ben dol op nieuwe blogs ontdekken en lees ze daarom graag. Ik heb nu een lekker lang weekend ,van donderdag tot en met zondag. Dus heb ik tijd genoeg !

Maar nu je dit waarschijnlijk zit te lezen, zit ik in Almere bij de Primark met vriendinnen ! Vinden jullie het trouwens leuk als ik er dan een shoplog van ga maken ? Tenminste , als ik leuke dingentjes heb gekocht !
Maar zet dus in de comments je blog, webshop of website met een leuk verhaaltje en ik zal een kijkje nemen ! Of als je een tip hebt voor een leuke blog of webshop dan mag je het natuurlijk ook zeggen ! En trouwens , volg je ons ook al op Facebook en Twitter ?

Door Lisa

10 opmerkingen:

  1. Leuk :) En bedankt dat dit mag!
    Mijn blog is www.feliciards.wordpress.com en ik schrijf over wat ook mijn ondertitel is LOVE.BEAUTY.LIFE. Alles waar ik hou van houd, met een hele grote dosis beauty en lifestyle.

    Iedere donderdag komt er ook een column online. Vandaag staat online: Schudden als Beyonce.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuk dat we mogen spammen! Ik blog over beauty, fashion en health gerelateerde onderwerpen! Elke dag een artikel op www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl .

    Hope you like it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Lisa! Dit is mijn blog: http://www.fashionlifestyleblog.nl/, ik ben benieuwd wat je hiervan vindt!

    Liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah super leuk dit! Mijn blog heet www.theblushyblonde.blogspot.com. Ik schrijf over beauty, fashion en lifestyle onderwerpen! Ik deel veel van mijn geheime beautytips en producten met mijn lezers!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik kom even om het hoekje piepen en mijn blog promoten ;-)

    Ik blog over beauty, fashion en lifestyle en daarnaast geef ik ook een kijkje in min persoonlijk leventje.

    Mijn blog is te vinden op www.missmags.nl

    Liefs

    Miss Mags

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik ben Vanessa, 24 jaar en woon in België. Mijn blog gaat over beauty, lifestyle, fashion en alle dingen die mij bezighouden. Daarnaast organiseer ik regelmatig een toffe winactie. Ik zou het super vinden mocht je eens een kijkje komen nemen! www.vanessablogt.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op mijn persoonlijke blog vind je om de dag een artikel over beauty, lifestyle, fashion, ... Mijn blog: http://ellenismyname.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de leuke tips ! Ik ga morgen zeker eens kijken ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi, ik ben Carmen: een 12 jarig meisje dat blogt op www.ourbeautythings.nl over beauty, fashion, lifestyle en nog veel meer! Momenteel loopt er ook een winactie, dus neem zeker een kijkje! X Carmen www.ourbeautythings.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey ik ben Daphne ik ben 12 jaar een ik blog over fashion, beauty en lifestyle mijn blog: www.ikzitvolliefde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen