zaterdag 15 maart 2014

Mobile case



Vandaag staat er een totaal ander artikel voor je online! De laatste tijd zijn bijzondere mobiel hoesjes een trend. Een mobiel hoesje beschermt je mobiel maar maakt je mobiel natuurlijk ook veel vrolijker.
Today geef ik je advies waar je leuke mobiele hoesjes kan kopen zodat je mobiel weer helemaal beschermt is tegen die vervelende krasjes.
Je kan een nieuw hoesje in de winkel bij jou in de stad kopen of je kan een leuke case ook op internet bestellen. Je ziet meestal een paar sites voorbij komen maar welke is nu wel of niet vertrouwd? Ik vind Ebay een hele goede optie voor mij. Je moet wel goed opletten of de verkoper helemaal safe is! Wat ik een voordeel vind aan het het bestellen van een leuk hoesje op internet is dat je hoesje leuk en goed is en ook nog eens goedkoper. Deze vier leuke hoesjes hebben mijn zusje en ik op Ebay besteld. Alle vier de hoesjes zijn erg goedkoop en hebben een hele goede kwaliteit. Let er wel heel goed op als je iets besteld of de verkoper al lang bestaat en of er goede recensies zijn over het product. Want dit is je eigen risico.



Mijn inspiratie voor een nieuwe Fashion collage haal ik meestal uit tijdschriften. Ik krijg van deze collage wel de echte lente kriebels! Dit voorjaar zul je de Crop top veel in de winkels zien hangen.
Een Crop top is een soort naveltruitje. Ik vind het model erg leuk alleen draag ik liever onder de Crop top een basic topje. Behalve als het vol op zomer is natuurlijk. Bij de Only zijn er nu trouwens hele leuke Crop tops. Mijn maat hing er laatst niet tussen alleen maat M, L en XL hingen er. Maar ondertussen zijn de maten wel weer bijgevuld. De spijkerbroek in de collage vind ik ook wel erg stoer! Met een stoere riem om de broek heen zou het ook wel erg leuk staan.
Van mijn mag de lente nu wel beginnen, laat de zon maar shinen! ☺

Door: Daniëlle

4 opmerkingen:

  1. Wat een grappige hoesjes.Oh ik ben erg benieuwd naar de topjes van Only, ik ga vandaag denk ik even kijken, ben benieuwd! Fijne zaterdag! Liefs Svenja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Svenja, Veel shop plezier!
    Jij ook! Liefs, Vanilles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tas in de collage is erg leuk! Ebay is inderdaad een geweldige website, zeker voor hoesjes voor je mobiel. Ik ben inmiddels verslaafd aan die website, haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen