vrijdag 7 maart 2014

I ♥ H&M


Zoals jullie misschien wel weten heb ik een zwak voor H&M. Ik doorzoek de hele site door voor de leukste items.
Maar bestel of koop nooit wat. Ik wil nu de tas in deze collage echt zo graag hebben ! Hij lijkt me alleen een beetje te groot, maar voor €40 mag dat ook wel. Ik volg vooral Jaimi met haar blog lifesplash.nl veel, en zij heeft bijna altijd een rokje aan. Daardoor heb ik nu een rokken tik denk ik. Ik heb er nu nog maar een. Maar als ik de eerst volgende kleding winkel binnen stap, ga ik meteen naar leuke rokjes kijken ! Wat me opviel is dat veel bloggers hem combineren met een trui of een vest. Ik heb hier gekozen voor een vest , met een leuke streepjes top. Ik wou dat ik dit setje in het echt had ! Nog een paar loafers erbij, een leuke statement ketting en een gouden ring. En niet te vergeten, een panty. Want het is jammer genoeg nog niet zo warm om je rokje zonder panty te dragen.

Hebben jullie nog een website waar je 
leuke rokken kan kopen ?

Vest - €19,95
Top- €19,95
Rok - €12 (tijdelijk)
Schoenen - €19,95
Tas - €39,95
Ketting - €14,95
Ring - €2,95
Panty - €9,95

Door Lisa

2 opmerkingen: