woensdag 26 maart 2014

Go fresh with Dove




Als ik even onder de douche spring, pak ik deze favoriete douche gel er altijd bij. Ik heb de variant die naar pruim en Japanse kersenbloesem ruikt. Ik kende deze combinatie nog niet helemaal maar dit is echt mijn favoriet! Hij ruikt heerlijk fris en heeft ook een toefje romigheid in de geur.



De gel is niet te dik maar ook niet te dun. Bovendien is de kleur wel erg mooi! Als je huid nog niet nat is door het water uit de douchekop heeft de douchegel nog de hele lichte lila kleur. Als je nu wat water sprenkelt op je huid wordt de kleur al veel zachter. En verschijnen er langzaam een paar zeepbelletjes en vormen de belletjes zich tot zacht schuim.

 Op de achterkant van de lieflijke douchegel geeft Dove haar mening over het product:

''Opwekkende verfrissing die de huid werkelijk voedt. Een evenwicht voor je geest en huid. Het harmonieuze parfum van zoete pruim en pure Japanse kersenbloesem. Verrijkt met onze revolutionaire NutriumMoisture om je huid diep te voeden voor een mooiere huid.''

Mijn mening
Ik heb af en toe een droge huid en ik heb door deze combi van Pruim en Japanse bloesem toch een verschil gemerkt. Mijn huid is hierdoor niet meer zo droog en ik kan zien aan mijn huid dat de proriën zijn geopend en dat is erg goed voor mijn huid.

Ook enthousiast geworden over deze douche gel van Dove? Hij is tekoop bij de drogist bij jou in de buurt voor maar 3,49. Psssst, wist je ook dat de gel er ook is met 500 liter? Enorm verfrissend!

Door: Daniëlle

3 opmerkingen:

  1. De geur klinkt inderdaad goed. Ik ben wel benieuwd naar dit product.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dove producten zijn vaak erg lekker! vooral de geur maar ook de substantie! of ze nou echt mn huid zachter maken daar twijfel ik aan!

    BeantwoordenVerwijderen