dinsdag 4 maart 2014

Favorite Jewelry


In dit leuke doosje bewaar ik mijn favoriete sieraden, een tijdje terug heb ik al een aantal favorieten laten zien. Maar die zijn inmiddels al weer veranderd in deze mooie sieraden , een aantal zijn nog wel hetzelfde maar dat zijn ook echte favorieten van mij !




Het doosje is opgesplitst in twee delen , een groot vak waar je een doosje op kan leggen. In dat kleine doosje kun je je ringen kwijt waar ik ook twee paar oorbellen in heb gelegd, en daarnaast nog twee kleine vakjes voor allerlei sieraden. Ik heb daar twee mooie hangers in gelegd, de rechtse is echt mijn favoriet ! In het grote vak kun je ook allerlei sieraden in doen, waar ik mijn armbanden en kettingen in heb liggen.



Dit zijn dan mijn twee favoriete armbandjes. De bovenste heb ik van Daniëlle gekregen op mijn verjaardag, ik ben echt gek op infinity tekens ! En dan samen met mijn lievelingskleur is dat voor mij een perfect armbandje ! Die daar onder heb ik afgelopen kerstvakantie gekregen in Limburg. Waar een leuke kraam stond die deze armbandjes in alle kleuren verkocht. 


Eigenlijk heb ik maar een ketting in het doosje , maar deze draag ik dan ook wel het meest. Ik had er al een keer een artikel over geschreven , die je hier kunt vinden. En ik heb hem ook gedragen bij de Baggy Sunday Look van afgelopen zondag. Hij staat overal leuk bij !



En als laatste twee oorbellen die ik het meeste draag. De bovenste draag ik niet zo vaak , maar ik vind ze zo mooi ! Laatst had ik nieuwjaarsgala van school en toen had mijn moeder deze voor me gekocht. Ze zijn echt zo mooi ! En de onderste draag ik bijna elke dag. Gewoon leuke diamantjes in je oren doen het altijd goed.

Dit waren de sieraden uit mijn favorieten doosje. Ik heb eigenlijk niet zo veel sieraden , dus moet er nog wel wat bij kopen ! Heeft iemand daarom nog een leuke site waar je goedkope en leuke sieraden kan kopen ?

Door Lisa

3 opmerkingen:

  1. dat leren armbandje is erg mooi, ik heb er ook over getwijfeld een tijdje terug.. ben uiteindelijk toch voor iets anders gegaan, maar blijf het een mooi armbandje vinden!

    BeantwoordenVerwijderen