woensdag 19 februari 2014

We want spring!

 


 Van die momenten wanneer je lachend met veel fun met vriendinnen aan het zwembad ligt om een beetje bruin te worden en genietend van een heerlijk romig ijsje. Ik ben het regenachtige Nederland nu al weer zat! Om al in de voorjaarsstemming te komen heb ik wat trends voor je uitgezocht. In het komende voorjaar zijn er natuurlijk weer veel trends en leuke kleding op het gebied van mode.Vandaag laat ik een paar trends van het voorjaar 2014 zien.



Het felle neon komt weer terug van weggeweest! Ik heb vorig jaar niet veel met deze knal kleur rondgelopen. Neon is voor mij iets te fel. Ik heb alleen een kort oranje neon broekje, ik ben dol op dit broekje.










De bloemenprint gaat dit voorjaar erg populair worden. Het lijkt me een vrolijke en frisse trend die ik misschien ook wel ga proberen!
                                                                                       











Highlights! Het hele jaar heb ik mensen gezien die highlights hebben. Ik vind het erg mooi en zou het zelf ook wel willen hebben. Een vriendin van mij die kapster is heb ik er een keer over gevraagd. Ze zei alleen dat het heel erg slecht voor je haar is en dat je haar er slapper van wordt en dat het moeilijk is om je echte haar kleur er weer uit te laten springen. Ik ga er nog even over na denken! Welke trend van dit artikel vindt jij het leukst?

Door: Daniëlle


3 opmerkingen:

  1. Kijk er naar uit om weer in lekkere zomerse outfits te kunnen lopen. Vind de lente/zomer veel leuker dan de winter mode!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Svenja, je hebt helemaal gelijk! Ik heb vandaag geshopt en ik ben nog geen super vrolijke kleuren tegen gekomen. Ik hoop snel dat het zomer wordt en er weer super leuke kleding in de winkels hangt.

      Verwijderen