donderdag 20 februari 2014

Technic Oogpotlood


Dit was een van de andere producten uit de Smokey Eyes box van Technic , het oogpotlood ! Laatst had ik de 3 mono's gereviewed die mij goed bevallen , is het hetzelfde als met dit oogpotlood ?



Hij ziet er in ieder geval leuk uit , basic maar met een zilveren uiteinde. Ik gebruik niet zo vaak een oogpotlood , eerder een eyeliner stift of een vloeibare eyeliner. Meestal omdat een oogpotlood niet waterproof is zoals deze. Soms is dat wel handig , want dan kan je hem uitvegen. Zo is dat ook wel handig met een smokey eye look.


Dit is dan de swatch. Wat me meteen opviel is dat het niet een normaal oogpotlood is , maar een beetje gel oogpotlood is. Hij zit tussen het oogpotlood en de vloeibare eyeliner in. Hij blijft best lang zitten , maar als je er met water overheen gaat vervaagt hij niet zo snel als ik had gedacht. Maar als je het dan wilt uitvegen gaat dat wel gemakkelijk. Wat ik wel had verwacht.

Dit oogpotlood bevalt me wel ! Zoals ik al zei zit het tussen het oogpotlood en de vloeibare eyeliner in. Ik gebruik nu een vloeibare eyeliner , maar deze ga ik ook wat vaker gebruiken. Dit was het tweede product uit de Smokey Eyes box van Technic maar hierna komen er nog twee oogschaduw palette ! Hier kun je de 3 oogschaduw mono's nog een keer bekijken.

Door Lisa


2 opmerkingen: