zaterdag 8 februari 2014

#Selfie+shop till you drop




Selfie time! Je vriendin haalt haar mobiel uit haar broekzak en houdt de camera voor jullie tweeën. Je vriendin zet haar leukste glimlach op maar jij hebt geen idee hoe je moet kijken. Straks lach je iets te overdreven en gaat ze die lelijke foto ook nog op het internet zetten. Wat nu? Of je wil een keer een nieuwe profiel foto op Facebook. Hoe moet je kijken? Vandaag vertel ik je de handigste tips!

De eerste tip: Oefen eens voor de spiegel en bekijk jezelf eens in de spiegel als je lacht. Probeer je ogen open te houden en je kaken op elkaar te houden. Wees niet bang voor de camera en probeer je eigen glimlach te creëren. Kies een mooi effect uit en kies niet voor flets licht. Wat altijd handig is, is een timer! Je hoeft alleen maar je mobiel voor je te houden en lachen maar!

 New in Collection
Nog niet wezen shoppen maar toch erg nieuwsgierig naar de nieuwe collectie? Ik heb de leukste kleding voor je uitgezocht. De broek en het Famous shirtje springen er bij mij helemaal uit. Ze zijn erg gaaf en ze zijn allebei ook nog eens leuk en simpel te combineren! Als ik binnenkort een Only winkel tegen kom, loop ik zeker even naar binnen!



 O yeah! Morgen staat de derde Baggy sunday look alweer online. Kijk je morgen weer? Oordeel zelf!


Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten