dinsdag 4 februari 2014

Liebster Award ★



Wel heel erg gaaf dat we genomineerd zijn voor de Liebster Award. Bedankt NailsbyFML! Maar om heel eerlijk te zijn wist ik (Daniëlle) niet echt wat het is en wat het inhoudt. Maar even Googelen doet wonderen! Een Liebster Award is eigenlijk een Award om de net beginnende blogs in de schijnwerpers te laten shinen. Vanilles bestaat nu al 5 maanden en we krijgen steeds meer bezoekers. Super bedankt iedereen!☺

De regels:
  - Noem degene die jou heeft genomineerd.
  - Beantwoord de 11 vragen van degene die je genomineerd heeft.
  - Nomineer zelf 9 bloggers.
  - Stel deze 11 bloggers vragen.
  - Breng de genomineerde bloggers op de hoogte.

 Deze vragen legde NailsbyFML Vanilles voor:

1. Wat vind je zo leuk aan bloggen en waarom?
Daniëlle: 'Het creatief zijn vind ik erg leuk. Foto's maken, of de leukste artikels schrijven. En natuurlijk veel leuke dingen bedenken.'
Lisa: 'Alles eigenlijk ! Van artikelen typen tot foto's maken.'

2. Zou je je layout willen veranderen en waarom?
 Daniëlle: 'Zoals de layout er nu uitziet, vind ik hem erg leuk. Misschien wil ik hem later veranderen maar nu nog niet.'
Lisa: 'De layout niet , die vind ik zo super mooi ! Maar misschien de foto van ons tweeën een keer.'

3. Hoeveel blogposts maak je in één weekend?
Daniëlle: 'Als ik in een week vol tentamens zit, kan ik in een weekend hooguit vier blogposts maken.'
Lisa: 'Ligt eraan , als ik er zin aan heb kan ik twee weken vooruit plannen. Maar een ander weekend doe ik helemaal niks ;).'

  4. Heb je een tip voor plannen?
Daniëlle: 'Ik ben niet de beste in plannen, soms kan ik mijn 'to do lijst niet afmaken. Mijn tip is: Begin op tijd met dingen.'
Lisa: 'Ja , eigenlijk hetzelfde als Daniëlle. Ik heb wel een to do list maar die houd ik niet altijd bij ...'

5. Van welke merk heb je de meeste beautyproducten?
Daniëlle: 'Dat verschilt erg. Qua nagellakjes zijn dat denk ik Catrice of Essence. Maar de make-up merken die ik in mijn stash heb staan zijn juist de duurdere merken zoals Collistar, Rimmel en L'Oréal Paris.
Lisa: 'Sowieso van Essence ! Vooral mijn nagellakjes komen van Essence. Ik heb van make-up ook best wel veel van Catrice , low budget merken dus !'


6. Zou je van bloggen andere keer je baan willen maken en waarom
Daniëlle: 'Bloggen is één van mijn hobby's. Ik vind het super gaaf om te doen en helemaal gaaf dat veel mensen het lezen en dan soms een reactie plaatsen. Om er mijn beroep van te maken lijkt me erg leuk maar ik zou ook wel wat anders willen worden.'
Lisa: 'Dat weet ik niet. Ik vind bloggen hartstikke leuk, maar als baan .. Je weet het maar nooit !'

  7. Wat voor blogpost vind je het leukst om te maken en waarom?
Daniëlle: 'Wat ik tot nu toe heb gemaakt voor Vanilles vind ik het allerleukste om te doen. Ik denk dat het interview met Vera Camilla wel hoog op mijn lijstje staat.'
Lisa: 'Reviews vind ik erg leuk om te doen ! Producten uitproberen en dat aan anderen laten zien , super leuk !'
  
8. Gebruik je elke dag make-up? 
 Daniëlle: 'Voor een normale schooldag gebruik ik alleen mascara en af en toe eyeliner. In het weekend probeer ik wel eens een nieuwe ooglook uit.'
Lisa: 'Eigenlijk gebruik ik alleen maar mascara en soms een bb cream maar dat is ook alles ! Als er iets speciaals is probeer ik er wel iets leuks van te maken.'
 
 9. Uit hoeveel nagellakjes bestaat je nagellak stash? 
Daniëlle: 'O jee.. Ik gok 50.'
Lisa: 'Ik ben echt verslaafd aan nagellak ! De laatste keer dat ik ze geteld heb had ik er 147, maar dat alweer een tijdje geleden. Dus dat zijn er wel meer !'


10. Hoe ben je begonnen met bloggen?  
Daniëlle: 'Lisa en ik hebben eerst een soort andere blog gehad maar dat vonden we niet echt leuk meer. Toen was Lisa een keer een film bij mij aan het kijken en waren we het samen eens dat we graag een echte blog wilden.
Lisa: 'Ja zo is het echt gegaan , maar ik had hiervoor ook al een blog gehad alleen dat was niet zo'n groot succes ..'

11. Wat heb je ooit online besteld?
Daniëlle: 'Mijn gala jurkje, een ketting, een ipod hoesje en een mobiel hoesje.'
Lisa: 'Ik bestel niet zoveel op internet , soms een keer wat kleding van Paris 2 Day maar dat is dan ook wel alles.'

De blogs die Vanilles nomineert zijn:
Maaike van nice-nailss.blogspot.nl
Julia van nailnerdjess.nl
Bijouxandnails van bijouxandnails.blogspot.nl
Kim van hetbeautyarchief.wordpress.com
Samantha van fashionadvies.com
NailsbyFML van nailsbyfml.blogspot.nl 
Janne van saaiwordtleuk.blogspot.nl
Luuke van likeasparkle.blogspot.nl

Dit zijn onze 11 vragen voor jullie :

1. Wanneer ben je begonnen met bloggen ?
2. Wat is je favoriete kledingmerk ?
3. Heb je een favoriete blogger ?
4. Krijg je wel eens pakketjes van webshops ?
5. Heb je een favoriet beauty product ?
6. Hoeveel pageviews heb je gemiddeld per dag ?
7. Hoe beschrijf jij je kleding stijl ?
8. Van welk merk heb je de meeste beauty profucten ?
9. Wat vind je het leukste aan een blog ?
10. Wat is je favoriete kledingstuk ?
11. Wil je nog iets aan je blog veranderen ?

Dit was de liebster award voor ons , we hopen dat je het leuk vond ! Morgen heeft Daniëlle weer een leuk artikel voor jullie klaar staan !

Door Daniëlle en Lisa








4 opmerkingen: