dinsdag 25 februari 2014

Essence Love Letters jumbo sheer stick


Laatst kwam ik bij de Kruidvat om even naar de LE Love Letters van Essence te kijken. Er waren al veel dingen weg , alleen deze leuke jumbo sheer stick en het oogschaduw palette waren nog over. Gelukkig maar , want ik was op zoek naar deze lipstick in potlood vorm !








Op een aantal blogs hadden ze aangekondigd dat er een nieuwe LE zou komen. Toen ik deze zag wist ik dat ik hem moest hebben ! Je had hem in twee kleuren , een licht roze kleur 01 Rosy In Love en deze perzik kleur 02 Dear Peach ! . Zoals de naam jumbo sheer stick al zegt , heeft hij een grote punt. Je brengt er makkelijk en snel een mooi kleurtje mee aan. Aan het einde zit een draai systeem waarmee je de vulling langer en korter kunt maken, handig !



Dit is dan de swatch. Het is echt een rustig perzik kleurtje, wat naar nude nijgt. Hij is gelukkig niet plakkerig , dus blijft ook langer op je lippen zitten. Deze mooie kleur ga ik zeker vaak dragen ! Trouwens , Vanilles bestaat vandaag alweer 4 maanden ! Daarom kun je hier naast weer een pol invullen over wat voor artikel je online wilt hebben !

Te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,59.

Door Lisa





9 opmerkingen:

  1. wow deze kleur valt niet tegen!
    erg mooi :)

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kleurtje! Ook erg fijn dat die niet zo plakkerig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zat enorm te twijfelen of ik deze mee moest nemen of niet.
    Nu denk ik bij me eigen had ik hem maar meegenomen haha.
    Leuk artikel! Ik volg jullie nu via bloglovin :)
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er heel erg leuk uit, beetje als een chubby stick! Hij lijkt me erg fijn en de kleur ziet er mooi uit!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen