zaterdag 1 februari 2014

Bling bling earrings



Brrrr, het is weer fris buiten de koude winter komt steeds dichter bij. Moeilijk om net de leukste sieraden te vinden die bij je kleding passen. Deze chique oorringen heb ik gekregen en ik vind ze erg leuk. Bovendien zijn deze oorbellen erg neutraal en passen ze wel bij elke look. Super handig. Het zijn grote ringen met veel steentjes en dat maakt ze zo leuk. Je kan ze dragen op een gala, een feest of je kan ze gewoon op een hele normale dag dragen. Omdat ik ze heb gekregen, kan ik jullie niet vertellen hoeveel de oorbellen kosten en waar je ze kan kopen.



Michael kors sweater, €525 / By Malene Birger cocoon coat, €460 /
Oasis reversible shirt, €37 /Gucci shopping tas , €1.665 / Maison Martin Margiela gold sieraden €325 /  
CÉLINE black zonnebril, €360


Hoe cool is het als je de look van een Hollywood ster zelf kan vinden in de winkel? Get the look! Eerlijk is eerlijk, niet alle sterren hebben een goedkope look. Vandaag laat ik jullie een dure maar bijzondere look zien. Deze look vind ik zelf bijzonder maar toch leuk. Het is iets heel anders dan ik zelf had gekozen. En dat maakt het juist zo leuk. Zelf blader ik vaak door glossy magazines en zie ik vaak pagina's waarop looks van sterren staan. Strompelend over de winkelstraat om maar net het laatste item te scoren. Niet alle kleding keuzes van de sterren vind ik even leuk. Ik heb trouwens nog nooit een kleding look nagemaakt van een ster maar ik heb wel eens kapsels van een ster nagemaakt erg grappig! Welk kleding stuk uit de Fashion Collage van vandaag vindt jij het leukst?

Yeah! Morgen staat alweer de tweede editie van de Baggy sunday look online.
 Nieuwsgierig? Morgen gewoon kijken! Mijn look is compleet fris en leuk voor de
winter. Tot morgen! 

Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten