zondag 16 februari 2014

Baggy sunday look #4




Wow! De vierde editie van de Baggy sunday look, dat gaat snel! Vandaag show ik mijn comfortabele leuke, trendy look! Ik draag vandaag mijn favo trui die heb ik gekocht bij The Sting. Er staat echt een hele mooie Franse tekst op die erg bij me past. Mijn broek is van het merk Only, wow wat zitten die broeken lekker zeg! Eigenlijk hangen er alleen maar Only broeken in mijn kast... Ook heb ik mijn laarsjes weer aan die ik ook al in de tweede Baggy sunday look editie aan had. Je zult ze vaker zien! Ook heb ik vandaag een zelf gemaakt armbandje om. Die heb ik vorige week zaterdag gemaakt met Lisa speciaal voor jullie! Deze week komt er een artikel over online hoe je dit leuke armbandje kan maken. Houd Vanilles goed in de gaten wie weet heb jij straks ook zo'n leuke bracelet! Volgende week poseert Lisa weer voor jullie om haar Baggy sunday look te laten zien. En morgen kan je mijn artikel weer lezen. Benieuwd wat er online komt? Volg ons op Facebook en Twitter!

Door: Daniëlle


8 opmerkingen:

  1. Prachtige look. Lekker comfortabel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke outfit!
    Ik vind hem super mooi :)

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Je laarsjes vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die trui heb ik ook gezien, erg leuk! En ik vind je laarsjes echt super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor jullie lieve reacties iedereen! Liefs, Vanilles

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie outfit heb je aan zeg, wat een stoere laarsjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit! De trui die je aan hebt vind ik ook erg leuk en dat soort truien zitten ook altijd zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen