donderdag 23 januari 2014

Wishlist H&M


Hee , laatst was kwam er een artikel online dat over de nieuwe collectie van de H&M ging. Ik hou van de H&M ! Alleen er zit jammer genoeg geen H&M dicht bij mij in de buurt, en ik bestel niet vaak iets online. Dus is de enige optie naar een dichts bijzijnde H&M gaan en daar wat leuks kopen .. Maar nu heb ik een wishlist van de H&M gemaakt , die ik gewoon moet hebben !


Dit is hem dan , mijn wishlist ! Ik zie nu eigenlijk dat ik best wel wat dingen in het zwart heb uitgekozen , vier van de tien artikelen. Maar het zijn dan wel hele leuke dingen. Ik begin met de zwarte handtas links bovenin, ik zocht nog een leuke grote handtas die ik ook voor school kan gebruiken voor korte dagen. En toen zag ik deze, hij is zwart met gouden accenten en wat groter dan de anderen. Precies wat ik zocht !
Ik heb er ook nog twee zwarte tops bij uitgezocht, een met schattige hartjes en eentje met leuke stippeltjes. Ik heb nog niet zoveel topjes met driekwart mouw, en daarom zijn deze helemaal perfect. Ze zijn ook niet zo dik, dus leuk voor in de lente en misschien voor een koude zomerdag.
Er staat ook nog een leuke en warme sweattop bij. Toen ik de nieuwe collectie aan het bekijken was , ben ik deze ook al tegen gekomen. Hij heeft een mooie kleur paars en met de tekst meoow erop, een keer iets anders. Ik had ook al een paar sweaters maar die worden snel pluizig dus heb ik er ook nog een leuke en goedkope kledingroller bij gedaan. Zo'n eentje met bloemetjes heb ik nog nooit gezien !
Ik heb niet zoveel broeken van de H&M maar wil er wel graag een paar. Ze zien er altijd zo goed uit ! Mijn zwarte broek is een beetje grijzig geworden dus daarom heb ik een nieuwe nodig. Deze zwart/grijzige spijkerbroek is daarom wel handig. En de andere spijkerbroek is een beetje gebleekt, ik had er al een maar daar is een scheur in gekomen. Echt jammer , want het was mijn lievelingsbroek !
En als laatste een paar leuke sneakers met tribal print voor het sporten, en zilveren oorhangers met ook een tribal printje erop. Ik ben dol op tribal print, ik heb er ook een wit met zwarte broek van. Lovee !

Dit was mijn wishlist van de H&M, ik weet niet of ik wat ga bestellen of gewoon een keer langs de H&M ga..
Heb jij ook een paar dingen die je op je wishlist hebt staan ?

Door Lisa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten