donderdag 16 januari 2014

Which is better ?


Hee , vandaag heb ik een soort nagellak battle voor jullie ! Ik heb heel veel MAX nagellakjes van de Action en ik wou er iets mee doen. Daarom heb ik nagellakjes gepakt die ongeveer dezelfde kleur hebben, van een ander merk. Which is better ?






Als eerste deze twee gele lakjes van Miss Sporty en MAX. Deze zag ik als eerste, ze lijken zo veel op elkaar ! Bij de swatches is links Miss Sporty en rechts is MAX. Ik zie echt geen verschil ! Maar als je naar de prijs kijkt, Miss Sporty €1,99 MAX €1,00 per 3, dan heeft MAX toch wel gewonnen. 



Dan deze twee mooie blauwe lakjes van Essence en MAX. Ik ben dol op blauw dus ik heb dan ook super veel blauwe lakjes in mijn stash. Deze twee leken het meest op elkaar. Maar die van Essence is wel een tikkeltje donkerder, maar ondanks dat dekt die wel beter dan de MAX. Dus deze heeft Essence gewonnen.



Dit is zijn mijn favoriete nagellakjes, vooral die van de Hema ! Maar MAX komt er ook dicht in de buurt. Die van de Hema is wel een stuk donkerder, maar dekt beter. Die van MAX schijnt een beetje door terwijl die van de Hema al in een laagje helemaal dekt. Dus deze heeft echt de Hema gewonnen !



Ik draag niet zoveel groen, maar ik heb er toch wat lakjes van in mijn stash. Daar horen deze van Catrice en MAX ook bij. Ze dekken allebei goed met een laagje , maar bij die van Catrice zit er nog een soort parelmoer laagje op. Super mooi ! Dus deze heeft Catrice gewonnen.



Over het algemeen ben ik erg enthousiast over de nagellak van de Hema, maar bij deze wat minder. Hij dekt minder goed en droogt langzaam. Maar met twee laagjes op je nagels valt het ook wel weer mee, zolang je maar geduld hebt ! Maar bij het nagellakje van MAX heb ik helemaal niks op aan te merken. Deze heeft MAX gewonnen !



Dan de laatste, twee dezelfde paars tinten. Ze zijn echt precies hetzelfde ! En ze dekken ook allebei erg goed. Maar als je dan naar de prijs kijkt heeft MAX toch gewonnen, de nagellakjes van de Hema hebben een goede kwaliteit en zijn niet al te duur. Maar die van MAX hebben een goede kwaliteit en zijn super goedkoop ! €1,00 voor 3 nagellakjes !

Ik ben erg tevreden over de MAX nagellakjes van de Action, meestal verwacht je iets anders van goedkope merken. Maar niet van MAX, ze hebben een goede kwaliteit, ze drogen snel en dekken goed. Ik zou zeggen kopen ! MAX nagellak is te koop bij de Action voor €1,00.

Door Lisa






Geen opmerkingen:

Een reactie posten