woensdag 29 januari 2014

Special edition

             
       I               
      ♥
      c
      o
      u
      p
      e
                                           s


Altijd leuk om nieuwe dingen in je haar te proberen. Van mezelf heb ik best dik krullen, golvend haar. Mijn haar is niet altijd even handig. Als mijn haar echt niet zit, doe ik er wat wax in en kneed ik het goed door. Zo krijg ik veel volume in mijn haar en merk ik zelf niet eens meer dat ik een 'bad hair day' heb. In het bovenste plaatje zie je het resultaat. Ook ben ik erg blij dat ik nu eindelijk de visgraat vlecht kan. Ik heb hem helemaal in de hand.☺Youtube filmpjes kijken heeft bij mij heel erg geholpen en natuurlijk uitproberen op mijn zusje! Ook een visgraat vlecht maken? Bekijk het stappenplan hieronder! Wat ik ook leuk vind om te doen is haren krullen. Toevallig heb ik dit vanmiddag nog gedaan bij een vriendin. Ook hier heb ik voor Youtube filmpjes gekeken. Ik deed het eerst namelijk op een andere manier. Maar door het filmpjes kijken maak ik nu nog mooiere en vollere krullen. Mijn advies is om kapsels te proberen en om te kijken wat nu het best in je haar past. Wat ik ook als advies kreeg van een kapster, is dat je je haar niet te vaak moet wassen dat is erg slecht voor je haar. Wat wel erg goed en gezond voor je haar is, is dat je haarmaskers gebruikt. Zo krijgt je haar genoeg voedingsstoffen en wordt je haar niet droog. Wat doe jij vaak in je haar?


Door: Daniëlle

1 opmerking: