maandag 20 januari 2014

Perfect eyebrow




Zoals Vera Camilla al vertelde in het interview zijn wenkbrauwen erg belangrijk voor je gezicht. Daarom heb ik een heel pakket met kwasten gekocht van het merk Esprit. Er zit ook een wenkbrauw kam in. Zelf had ik dit nog nooit geprobeerd en wou het toch eens testen. Het zijn hele fijne kwasten die je gewoon bij het Kruidvat kan kopen. De wenkbrauw kam is erg zacht en je kan goed bij je wenkbrauw komen. Zo staan je wenkbrauwen toch gelijk en zit niet een haartje net de andere kant op. Ik vind dit pakket een aanrader.



De leger groen kleuren zijn dit jaar weer terug van weg geweest. In deze Fashion Collage heb ik meer stoere items gebruikt en leuke, vlotte winter kleuren. Zo zag ik deze leger groene nagellak. Wow wat is die leuk! Ik ben de nagellak alleen nog niet tegen gekomen. Anders stond de nagellak al lang in mijn nagellak verzameling. De blouse vind ik erg apart maar leuk. Het mobiel hoesje vind ik heel leuk. Het hoesje is verkrijgbaar op het internet.

Psssst! Heb je het interview al gelezen met de enige echte Vera Camilla? Ja! Je leest het goed. De super bekende blogger heb ik geïnterviewd. Lees snel het verrassende interview. Klik hier als je het interview wilt lezen.

Door: Daniëlle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten