vrijdag 17 januari 2014

Music on, world off



Please don't stop the music! Je brult mee met de nieuwste nummers of je gaat los als je uitgaat. Daarom laat ik je vandaag de leukste 2014 hits horen. Ik heb nummers uitgekozen waar ik lekker op kan swingen en die ik erg leuk vind.



Allereerst dit te gekke nummer van Calvin Harris en Alesso! Als je even gestrest bent of helemaal vrolijk bent, is dit het perfecte nummer. Je kan binnen no time lekker mee zingen en je beste moves los gooien op de dansvloer.



Lilly Allen is dit jaar ook met een super leuk nummer gekomen. Ik hoorde het nummer deze week erg vaak op de radio en vond het nummer toen al erg leuk. Als het lied nu op de radio komt zing ik lekker mee, helaas is het niet altijd even zuiver..



Dit leuke nummer van onze Nederlandse Miss Montreal is wat rustiger maar heeft een leuke melodie en een tekst die je wel onthoudt. Een leuk nummer met een goede beat en een super stem! 

Welk hotte nummer van 2014 vindt jij leuk en raadt je ons aan? 



Rode lipstick en wapperend blond haar, dat is Vera Camilla! De bekende beauty blogger mocht ik interviewen. Binnenkort staat er een fris en kleurrijk interview online. Dus houd Vanilles heel goed in de gaten.

Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten