vrijdag 3 januari 2014

L'oreal Paris Color Riche


Hee , wat jullie vast wel gemerkt hebben is dat ik dol ben op acties en dan vooral 1+1 gratis acties ! Misschien hebben jullie de actie van de DA wel gezien, dat je op vrijdag 27 en zaterdag 28 december een 1+1 actie van L'oreal Paris hadden. En natuurlijk moest ik daar even heen !





Daar heb ik deze twee cute nagellakjes gekocht ! Een roze en een blauw/groene, samen voor €5,99 ! Ik had al een keer een nagellakje van L'oreal Paris gekocht, en die vond ik heel fijn. Handig borsteltje, dekt goed, ziet er mooi uit en leuke kleurtjes ! En de kwaliteit van deze twee lakjes zijn precies hetzelfde , super goed ! De roze heet 209 Inguous Rose, en de blauw/groene heet 849 Emerald.

Dan de swatches. Van de blauw/groene wist ik zeker dat hij helemaal perfect zou zijn, maar van de roze wist ik het nog niet zeker.. Maar nu heb ik er toch geen spijt van ! Ze dekken allebei erg goed, en de blauw/groene zelfs in een laag ! Ik ben echt fan van L'oreal Paris Color Riche ! Goede kwaliteit en een goede prijs in verhouding. Ik vind hem zelf een beetje duur, maar met acties zou ik ze zeker kopen !

Heb jij ook wat gekocht tijdens de 1+1 gratis actie van de DA ?

Door Lisa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten