donderdag 2 januari 2014

H&M Spring Arrivals



 Afgelopen zaterdag kreeg ik een papiertje van H&M waarmee je korting kreeg op een leuk topje met een print. Ik ben dus meteen naar de website gegaan, en kwam er achter dat er alweer een lente collectie online staat ! Van zoete pastel kleurtjes tot stoer zwart. Er zitten nog een paar warme truien tussen, maar ook crop tops. Voor ieders wat wils !





Deze twee looks kwam ik als eerste tegen. Ik ben dol op paars ! Het is hier gecombineerd met wit, grijs en spijker. De twee vesten zijn hetzelfde maar dan in een andere kleur , de eerste noemen ze de kleur grijs en bij de tweede pruimen paars. Je kunt de items van de look terug vinden bij de vesten.

Het was niet alleen maar lieve en zoete kleurtjes , maar ook stoer zwart. Dit is daar een voorbeeld van. Een mooi zwart jurkje met een houthakkers blouse, en een zwarte beanie. Nog een paar zwarte laarzen eronder en je look is klaar ! Klik hier voor de gehele look.

Dit jasje is een van mijn favoriete items uit de collectie, een bruin/beige bikerjack met zwarte leren mouwen. Echt zo mooi ! Je hebt ze vast wel gezien maar dan met spijkerstof. Hij is gecombineerd met een rok met print. Met een spijkerbroek staat hij ook leuk , je kan er dus alle kanten mee op ! Kijk hier voor de items.



Dan heb je nog deze stoere zwarte sweattop met twee leeuwenkoppen er op. Een keer iets anders dan zo'n basic trui. Als je het toch niks vind, kun je ook nog kiezen uit de andere varianten. Die zijn trouwens ook heel leuk ! Hier kun je deze en de andere sweattoppen bekijken.

En dan de laatste die ik heb uitgezocht uit de grote lente collectie. Deze zwarte handtas moet je gewoon hebben ! Hij heeft een paar gouden accenten. Hij is best groot en is maar €19,95 ! Je kunt hem hier bekijken.

Dit waren even een paar artikelen van de nieuwe lente collectie. Ik ga hier zeker iets van bestellen ! 
Heb jij al wat besteld ? Zo ja , wat heb je dan besteld ?

Door Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten