maandag 6 januari 2014

Glossy fingers





Deze nagellak is cool he? Zachte kleine glittertjes op je nagels. Om te showen! Deze nagellak kan je vinden in mijn nagellak verzameling. Dat kan ook niet anders als je een glitter gek bent. De nagellak hoort bij de speciale editie van Mabelline new York. Ik ben er dol op! Het is een goede kwaliteit en de nagellak blijft erg lang op je nagels zitten. Wat mij betreft, mag er wel nog zo'n collectie komen. Echt, I♥ IT! Ik zit zelf te denken om deze glitterige nagellak op te doen voor mijn verjaardag. Wie weet!

Winter has begin. Daarom vandaag in de Fashion collage items vol winter! Ze zijn er in allerlei groottes en maten. Ik heb het over winterjassen! Het was dit jaar echt heel moeilijk voor mij om een leuke, lekker zittende warme jas te vinden. Uiteindelijk heb ik toch een super leuke jas gevonden. Mijn jas is van het merk Only. Het is een trendy, warme jas die ook nog eens lekker zit! Hij lijkt wel wat op de groene jas die in de Fashion collage zit. Die van mij is alleen zwart en heeft geen warme kraag zoals de groene jas.




Door: Daniëlle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten