woensdag 8 januari 2014

Eyemazing


 

Dit is mijn favoriete oogschaduw, hij komt uit Duitsland. Toen ik een weekendje weg ben geweest, kon ik deze oogschaduw natuurlijk niet laten liggen! Ik vind het leuk om kleuren te combineren en om een mooie oog look te maken. Alle vier de kleurtjes zijn mooi en neutraal. Op de achterkant van de verpakking staat op welke plekken je de oogschaduw kan aanbrengen op je ooglid en natuurlijk de arcadeboog. Zelf vind ik dit erg handig en probeer ik het ook. Het is een leuke combi. Wat ik zelf ook leuk vind, is om wat kleine glitters op het ooglid aan te brengen. Zo is het toch iets meer feestelijk.


Ojee.. Wat moet je nu aandoen? Je moet vandaag naar school en je wil absoluut niet dat die leuke jongen je er niet leuk uit vindt zien. Maar happy you! Er staat een Fashion collage online! Genoeg inspiratie voor een leuke look die je kan combineren met je favo kleding uit je kledingkast!
De sleehakken die in de Fashion collage staan, zijn met veel leuke kleren te matchen. Deze winter gaan we voor een donkere kleur lippenstift. Celebs dragen al donkeren kleuren, maar ik zelf moet daar wel erg aan wennen. Wat vind je van dit shirtje? Het heeft een dun stofje en het staat leuk op een stoere wax broek. De keuze ligt aan jou, succes!

Door: Daniëlle

1 opmerking:

  1. Hoi Daniëlle,

    Wow wat een mooie kleur oogschaduw. Het beeldje is ook erg lief!!!
    Doei R

    BeantwoordenVerwijderen