zaterdag 4 januari 2014

Eyecatcher




Als ik een bijenkorf ergens zie, kan ik me niet inhouden om even te gaan kijken. Ik liep naar binnen en keek me weer de ogen uit. Bij mij in de stad hebben we zo iets niet. Mijn moeder liep gelijk naar de Mac collectie en pakte deze oogschaduw uit het schap. Ze zat erg te twijfelen om hem mee te nemen. Maar o wat gaaf dat ze hem heeft gekocht! Deze super coole oogschaduw is van mijn moeder. Ik mocht het van haar fotograferen omdat ik de oogschaduw zo mega tof vind! Ze heeft hem al één keer gebruikt. Als je goed kijkt kan je het zien. Maar dat zal ik ook doen als ik zo'n gaaf oogschaduw paletje had. Het zijn hele mooie zachte kleuren voor een natural beauty look. Je kan zelfs alle kleuren gewoon met elkaar combineren. Zelf vind ik het mooi als je in een oogschaduw look schaduw kan creëren. Dan kan je het best de bruine tint gebruiken. Dit zorgt namelijk voor meer diepte.



Er staat weer een leuke Fashion collage online! Dus genoeg inspiratie.
De eerste warme koppen chocolade melk met extra veel slagroom heb ik al weer gedronken. Toen ik vandaag naar buiten keek, besefte ik dat het winter is. Daar moet je je natuurlijk goed voor kleden. Wat dacht je van deze leuke, warme trui? Of deze gave spijkerbroek van Only?
Er staat deze keer ook een eyeliner in de Fashion collage. Na echt veel Youtube filmpjes gekeken te hebben, zijn mijn wings eindelijk gelukt! Vaak vraag ik me af welke eyeliner nou het best is. Welke eyeliner vindt jij het best?

Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten