dinsdag 28 januari 2014

Essence Eyeshadow


Toen ik op een paar blogs zag dat er een aantal artikelen vervangen werden , ben ik meteen naar de winkel gegaan ! Meestal krijg je op die artikelen korting , en wat voor een korting , 50 % ! Dus daar heb ik twee oogschaduws gescoord voor de helft van de prijs. 







Deze Essence 3D Eyeshadow in 06 Irresistible Mermaid Kiss kwam ik als eerste tegen , liefde op het eerste gezicht ! Mijn lievelingskleur is blauw en ik heb daarom een zwak voor turquoise oogschaduw ! Er zit ook nog een duidelijke shimmer in , waardoor hij goed opvalt. Hij is niet echt korrelig en is makkelijk aan te brengen. Maar wat ik ook erg leuk vind is de vorm. En de prijs is ook niet verkeerd , ze zijn namelijk maar €2,89 ( maar ik betaalde er maar €1,45 voor !)en hebben daarvoor een goede kwaliteit. Maar dat ben ik ook wel van Essence gewend. Kortom : een super mooie oogschaduw !






Deze 58 Cappuccino , please ! lag bij de kleinere oogschaduws , waar ik ook een kijkje heb genomen. Ik heb even gekeken naar de oogschaduws die nu afgeprijsd waren en toevallig kwam ik deze beauty tegen. Ik had hem al eens eerder gezien maar had hem toch niet meegenomen. Gelukkig maar , want nu heb ik hem voor €0,85 in plaats van €1,69 gekocht ! Het is een mooie beige kleur , dat wel een beetje naar de kleur van cappuccino neigt. Ook in deze oogschaduw zit een shimmer , wat je wel duidelijk kan zien. Dat het een shimmer effect heeft staat ook op de achterkant , dus let daar op als je het wel/niet in je oogschaduw wil. De kwaliteit is gewoon weer hetzelfde , super goed ! Het is alleen niet zo'n donkere kleur , dus valt hij niet zoveel op. Als je juist wel wil dat je oogschaduw opvalt , zou ik deze laten liggen.

Dit waren mijn twee aankoopjes in de sale , maar er zijn nog meer artikelen van Essence die ze voor de helft van het geld verkopen. En trouwens , bij Catrice is dat ook het geval. Dus ik zal zeker nog een keer bij de Kruidvat en/of Trekpleisters langs gaan !

Heb jij nog wat in de opruimings sale gekocht ?

Door Lisa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten