donderdag 30 januari 2014

Beauty Beats Lipgloss


Ik heb er weer een leuke lipgloss bij ! Deze Beauty Beats lipgloss van Essence heb ik in de koopjes bak gevonden bij de trekpleister , lucky me ! Normaal vind ik nooit wat in de koopjes bak, maar deze kon ik niet laten liggen !




Zoals ik al zei kwam die uit de koopjes bak en heb ik hem gekocht voor maar €1,00 ! Ik weet niet meer wat hij normaal kostte maar ik denk iets van €2,00. Dit is 01 Groupie At Heart, een mooie donker roze kleur. Hij geeft veel kleur wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht door de XXXL Shine Lipgloss , omdat die wat meer doorschenen.


De applicator is wat anders dan anders maar is daarom wel fijn. Je lippen vallen net in het gleufje waardoor je snel en makkelijk je lippen kunt doen.



Dit zijn dan de swatches , 01 Groupie At Heart is een mooie donker roze kleur die goed dekt en lang blijft zitten. Hij is wel een beetje plakkerig , maar dat stoort mij persoonlijk niet. Ik ben echt heel blij met deze lipgloss ! Het is alleen jammer dat hij niet meer verkrijgbaar is, of heel misschien nog in de koopjes bak zoals bij mij. Als ik nog een keer bij de Trekpleister kom ga ik de koopjes bak nog even doorzoeken of ik nog een andere variant tegen kom !

Door Lisa



1 opmerking: