zondag 26 januari 2014

Baggy Sunday Look #1


Hee , dit is de eerste Baggy Sunday Look. Eerst deden we geen artikels op zondag , maar het leek ons toch wel leuk om iets anders op zondag te doen. Daarom hebben we de Baggy Sunday Look bedacht. Dit is de eerste , dus het was wel even raar met de foto's maken. Ik vind het nooit zo leuk om foto's van mij zelf te maken , maar hier maak ik dan even een uitzondering voor.


Toen ik vanmorgen uit mijn raam keek , was het een en al wit. Jammer genoeg geen sneeuw maar het gras was gewoon bevroren. Jammer , ik had gehoopt op sneeuw ! Want een winter zonder sneeuw is eigenlijk geen winter .. Toen ik op mijn Iphone keek hoeveel graden het zou worden schrok ik wel , het zou gaan vriezen ! Ik wou iets leuks aan doen , maar toen ik dat zag heb ik maar iets warms aan gedaan.


Dus toen heb ik deze mooie dikke sweater aan getrokken. Ik ben echt gek op deze sweater ! Hij is groot en dik , echt iets voor zulke dagen.Deze mooie dikke sweater ! Ik ben er helemaal gek op ! Hij is zo lekker warm en dik, echt iets voor zulke dagen. En hij heeft ook nog eens een mooi kleurtje met een leuke tekst erop. Ik zal hem nog wel hard nodig hebben deze week , want het zal nog meer gaan vriezen , brr !


Bij mijn sweater heb ik deze donkere spijkerbroek aan getrokken. Hij is net nieuw , dus je zult hem nog wel eens vaker zien ! Hij komt ook nog in een shoplog die deze week online komt ! Een tip , als jij hem ook graag wilt, kun je hem nu met 50% korting bestellen op paris2day.nl !


Ik hou heel erg van laarsjes , dus deze bruine laarsjes mogen niet ontbreken. Ik heb ze al een tijdje en draag ze super veel ! Dat kun je misschien ook wel een beetje zien aan de neus die ene beetje wittig zijn geworden ..


Dit was de eerste Baggy Sunday Look , deze keer heb ik (Lisa) hem gedaan maar volgende week doet Daniëlle hem en dat wisselen we zo af. Deze keer was hij lekker comfy maar dat is volgende week misschien wel anders , tot de volgende Baggy Sunday Look !

Sweater The Sting
Horloge Esprit

Heb jij ook een Baggy Sunday Look ?

Door Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten