donderdag 19 december 2013

What's on my Iphone tag


Hee , van een lezer(es) kregen we een verzoek van de What's on my Iphone tag. Een leuk idee! Ik ben foto's wezen maken, en dit is mijn iphone met mijn apps. Ook laat ik jullie mijn favo apps zien.



Dit is mijn hoesje, een mooie engelse vlag. Ik heb mijn mobiel net twee maanden, maar het hoesje is al bijna kapot. Echt jammer vind ik ! Ik ben dus nog opzoek naar een nieuw hoesje..


Even een overzicht van mijn apps. Ik heb niet zo heel veel apps. Maar ze staan ook in mapjes dus dan lijken het er ook minder. Als je een paar apps bij elkaar stopt, dan bedenkt hij ook zelf een naam. Handig !


Dit zijn meer de standaard apps die er op zitten, of apps die nergens bij horen. Zoals contacten, calculator, kompas, FaceTime enz.


Nog en pagina met standaard apps of die nergens bij horen. Ik kijk de vlogs van BeautyGloss en toen kwam de app Druppel voorbij, een app die verteld wanneer het gaat regen en droog wordt. Mijn vodafone spreekt voor zich zelf. En dan de Mac Donalds app, ze zeggen het al Nederland houd van gratis en korting. Dus ik ook ! 


Ik heb ook een mapje met school. Een app die de roosterwijzingen weer geeft. De app daarnaast heet META waarmee je je cijfers en huiswerk in de gaten kunt houden, echt handig !


Eerst maakte ik foto's met mijn Iphone, maar nu kon dat niet dus heb ik mijn foto camera gebruikt. Vooral retrica gebruikte ik voor de foto's. Ik ga nu vaker mijn camera gebruiken, ziet er mooier uit vind ik.


Het lifestyle mapje is meer een mapje met mode apps. We heart it is niet echt mode, maar hoort er toch wel bij. What to wear is een app van Style Today waar ze elke avond om 19:00 een setje op plaatsen voor de volgende dag. Polyvore kent iedereen wel. Maar dan heb je Where to get, een app waar fashion foto's op staan en mensen zeggen waar je die kleding kopen. Echt geweldig !


Mijn laatste pagina bestaat maar uit twee mapjes.


Dit is mijn radio mapje, als ik muziek luister dan kijk ik meestal naar Itube maar ook soms naar radio's. Hoef je zelf geen liedjes meer uit te zoeken.


En dan mijn laatste mapje met games. Mijn broertje zit ook wel eens op mijn Iphone en heeft dus ook een paar apps gedownload zie ik nu.. Eigenlijk speel ik er maar twee van deze apps, Unblock Me en Cliff Diving. Verslavende spelletjes !



Dan mijn favo apps, blogger is daar sowieso een van ! Als mijn laptop leeg is of weg dan moet ik een andere oplossing vinden en dan is de app heel handig !




Ik heb nog een favo app en dat is We Heart It. Hier heb ik ook mijn achtergronden weg en andere afbeeldingen. 

Dit was de tag dan, een keer een lang artikel! Heb je nog een leuke tag? Zeg het dan even ! Je kan nog maar 2 dagen stemmen op de mini enquête hier rechts, als je dat nog niet gedaan hebt.

Door Lisa 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten