maandag 23 december 2013

Sweater Wheather Tag ♥


Deze keer staat er voor jullie een 'Sweather Weather Tag' klaar.
Het gaat als volgt, hieronder zie je 10 meerkeuze vragen staan. Wij, (Lisa en Daniëlle) antwoorden de vragen eerlijk.


 1: Wat is je favoriete geurkaas?

Daniëlle: 'Ik heb niet echt een favoriet, als het maar lekker ruikt'!
Lisa: Ik ben niet zo gek van geurkaarsen, maar als ik moet kiezen vind ik bloemige en zoete geuren wel lekker. 


2: Koffie, thee of warme chocolade melk?

Daniëlle: 'Ik kies voor warme chocolade melk met extra veel slagroom'.
Lisa: Ik lus het allemaal, maar in de winter vind ik warme chocolade melk met slagroom het lekkerst.


3: Pas jij je make-up aan voor het najaar?

Daniëlle: 'Ik gebruik zowel als in het najaar en in het voorjaar naturelle kleuren als ik me opmaak'.
Lisa: Ik gebruik niet zoveel make-up, maar vooral in de periode van kerst experimenteer ik meer. Dus eigenlijk wel.


4: Wat is je favoriete eten tijdens de feestdagen?

Daniëlle: 'Het klinkt misschien heel cliché, maar ik lust bijna alles. Uhm.. Ik ga voor een tournedos'.
Lisa: Haha, ik lus eigenlijk ook wel alles. Een keer per jaar eten wij rollade, en dat is op 1e kerstdag, dus ik ga voor rollade !


5: Muts of sjaal?

Daniëlle: 'Sjaal, lekker warm voor binnen en buiten.'
Lisa: Dat is niet moeilijk, ik vind mutsen niks. Ik vind ze gewoon niet zo lekker zitten. En dat doen sjaals wel, en ze zijn ook nog eens warmer dan een muts.


6: Wat is je favoriete winter trui?

Daniëlle: 'De trui die ik samen met twee vriendinnen heb geshopt in Groningen. Het is een lekkere warme trui en er staat een hele mooie Franse tekst op'.
Lisa: Laatst ben ik wezen winkelen en heb 4 mooie truien gekocht. Maar mijn favoriete trui is dan een turquoise Miss America trui met Malibu erop.



7: Wat is je musthave nagellak van dit najaar?

Daniëlle: 'De nagellakjes van L'Oréal zijn echt mijn favoriet, ik kan echt niet kiezen'.
Lisa: Mijn bordeaux rode nagellakje van Miss Sporty vind ik echt super mooi ! 


8: Laarzen of Uggs?

Daniëlle: 'Laarzen, ze zitten comfortabel en zijn trendy. Vooral mijn favo korte laarsjes die ik al een keer gefotografeerd heb voor Vanilles'.
Lisa: Laarzen, ik vind Uggs niet zo mooi. Het moet je ook staan, maar laarzen staan bij iedereen en zijn er in verschillende soorten en maten. 
 

9: Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt in het najaar?

Daniëlle: 'Toen ik naar de Grazia Red Carpet Awards ben geweest, dat was zo gaaf! Dat vergeet ik nooit meer! Of dat ik naar een tv studio mocht met mijn vader om mee te kijken hoe het in de tv wereld gaat'.
Lisa: Toen ik met mijn ouders en broertje 4 jaar geleden naar Limburg ging, gingen we wandelen in een bos. Echt zo mooi ! Alle bomen waren rood, geel en oranje. Net zo'n foto!


10: Heb je favoriet liedje dit najaar?

Daniëlle: 'Dat heb ik, The Monster ft Rihanna-  Eminem.' 
Lisa: Ja dat is One Republic met Counting Stars, een heel mooi nummer!









Door: Lisa & Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten