dinsdag 3 december 2013

My favo necklaces



De vorige keer had ik mijn favoriete oorbellen aan jullie laten zien . En deze keer laat ik mijn 3 favo kettingen zien . Ik draag niet zo vaak kettingen , maar als ik er een draag dan is dat een van deze mooie kettingen !



Dit is een leuke bruine ketting , die ik bij een setje heb uitgezocht . Het is een ketting met 4 verschillende soorten kralen , in het goud en bruin . Een mooie combinatie ! Deze komt bij de Paris 2 Day weg .


Deze heb ik op mijn verjaardag gekregen , en ben er super blij mee ! Ik hou veel van infinity tekens ! Hij is een beetje kort  maar dat is bij deze ketting wel mooi , omdat het infinity tekentje al wat kleiner is   . Volgens mij komt deze bij Claire's weg , maar ik weet het niet zeker !


Dan mijn laatste ketting , een uiltjes ketting . Ik ben dol op uilen ! Ik heb er oorbellen van , beeltjes voor op mijn kamer en dus deze zilveren uilen ketting ! Deze is ook wat korter , wat ik best jammer vind ! Deze komt trouwens bij Claire's weg .

Dit waren even snel mijn favo kettingen , de volgende keer komt er waarschijnlijk mijn favoriete armbanden . Of mijn ringen , wat willen jullie ? Zet het in de reacties ! 

Door Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten