maandag 9 december 2013

Killer Queen



Ik scheurde het pak papier van mijn cadeau af. 'Aaaaah Omg Killer Queen'! Ik hield de doos omhoog en was helemaal vrolijk. Ik begon luidruchtig te zingen. 'Dank u Sinterklaasje'. ♪ Ik deed het geurtje op. Wat ruikt ie toch lekker zeg! Ik keek naar de verpakking van de populaire parfum. 'Wat ziet het er eigenlijk chique uit'! Ik zette de doos op tafel en gaf mijn ouders een knuffel. 'Heel erg bedankt pap en mam'. Ook nu heb ik het geurtje op van 'The queen'. Ik ben echt heel erg blij met the lovely parfum.


Ik begin alweer een beetje in de kerstsfeer te komen. Ik zie allemaal al kerstbomen in gezellige huizen staan. De kerst hits vliegen me weer om de oren. Deze fashion collage doet me wel een beetje aan de kerst denken.      Bij ons thuis staat de kerstboom nog niet. Maar binnenkort krijgt hij wel een leuk plekje in ons huis. Welke kleur in jouw kerstboom mag niet ontbreken?



Wil je helemaal up to date blijven? 
Volg Vanilles op Facebook en klik op 'Vind ik leuk'. 
 Ook op Twitter houden we je op de hoogte!

Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten