zaterdag 7 december 2013

Favo pictiure list





Een poosje geleden was ik bij de Intratuin en zag ik dit super coole fotolijstje! Een fotolijstje wat helemaal bij mij past. En ook leuk op mijn kamer staat. Het fotolijstje is erg stevig. Het is een leuk product voor een laag prijsje! Wees er wel als de kippen bij want de fotolijstjes zijn erg gewild! Gisteren hebben we Sinterklaas gevierd, het was erg leuk.             Mijn vader had mij getrokken en had de leukste cadeautjes voor me uitgezocht. Yep, zo heb ik bijvoorbeeld het geurtje Killer Queen gekregen! Ik ga druk bezig met fotograferen en laat mijn leukste spulletjes showen op deze glitterende blog. Hoe was jouw Sinterklaas avond? Vindt je het jammer dat die gulle man weer naar Spanje gaat? Ik heb in ieder geval hele leuke Sinterklaas avonden gehad!


Het is leuk om kleurrijk de winter tegemoet te komen. Wat is er nou leuker om de vrouwelijkste kleur te pakken? Roze is een te gekke kleur ook in je kleren. Look at the fashion collage voor de leukste combinaties.



Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten