zondag 3 november 2013

Shoplog Kruidvat



Zoals ik laatst al zei , kijk ik altijd bij de reclame foldertjes of er nog dingen in de actie zijn . Daardoor heb ik wat leuke spulletjes bij de kruidvat gevonden , die wil ik even aan jullie laten zien !


Voor deze producten ben ik naar de kruidvat gegaan , ze waren in de actie . 2 gezichtsproducten van essence voor €5 ! Normaal kostten ze €8 . Ik vind ze heel fijn ! Samen gebben ze het mooiste effect , het natuurlijkst . Ik heb een lichte huid , dus heb ik van allbei de lichtste gepakt . Van de 'all about matt ' foundation is dat 10 matt beige , en van de compact powder is dat 10 light beige . Een voordeel van de foundation is dat hij niet glanst ! Ze zijn echt aan te raden !


Deze haardonut heb ik van mijn moeder gekregen , ik had ze al een paar keer gezien . Maar heb ze toch de hele tijd laten liggen . Mijn ouders zijn van de staartje en knotjes , maar ik vind los haar mooier . En daarom kreeg ik hem ook , om uit te proberen . Hij is heel fijn , alleen ik heb licht haar en deze donut is eigenlijk te donker . Maar het valt niet zo heel erg op . Deze was van Zenner en ik dacht dat hij €3,49 kostte , maar ik weet het niet zeker !



En dan mijn laatste aankoop ; een lipstick van essence ! Ik ben er helemaal verliefd op ! Danielle heeft hem in knal roze gekocht , maar ik heb een koraal kleur gekocht . Hij heet ' 01 coral calling ' , echt een super mooi , zacht kleurtje ! Ik hou niet zo veel van roze , maar dit is een koraal tint . En dat vind ik dan wel weer mooi ! Deze lipstick kostte €2,99 .

Dit zijn mijn spulletjes die ik heb gekocht , ik ben er heel blij mee ! Heb je nog vragen , of wil je dat een product geswatcht word , zet het in de reacties !

Door Lisa






Geen opmerkingen:

Een reactie posten