zaterdag 2 november 2013

Dress to impress


Winkel in en winkel uit, je kent het vast wel. Je vindt niet snel ‘your perfect dresses’ Als je geluk hebt wel. Toen ik las dat ik naar de Grazia Red Carpet Awards mocht, wist ik gelijk dat het niet leuk zou zijn om in een spijkerbroek te komen. Ik heb eerst online gekeken en vond daar een leuke jurk. Snel bestellen dus! Maar wat bleek? Ik had maandag de Red Carpet Awards en de jurk zou pas vrijdag binnen komen.. Ik baalde als een stekker. Dus mijn moeder en ik zijn een paar dagen op jurken jacht gegaan. Echt super leuk jurken passen! Ik heb veel jurken gepast maar tussen de jurk van mijn buurmeisje en de andere jurken zat een groot verschil. Uiteindelijk ging ik toch voor de jurk van mijn buurmeisje. Toen de dag eindelijk was aangebroken combineerde ik de jurk met een huidskleur panty, sleehakken en lovely sieraden. Zo ben ik ook gaan combineren voor jullie. De fashion collage van vandaag staat als thema over jurken. Voor welk setje ga jij? Het verslag over de Grazia Red Carpet Awards komt binnenkort!

                                                                                
                                           

 Door: Daniëlle

1 opmerking: